Sander Geplaatst Juli 22, 2010 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 22, 2010 Natuurlijk wil ik het uitleggen Ik heb je een PM gestuurd met de link naar de crack. Dan download je dit bestand: "The Sims 3 <ANY VERSION> [MULTI] Generic No-DVD Patch" De .exe file die je hebt gedownload zet je in de map waar je de Sims 3 hebt geinstalleerd en je moet het in de bin folder zetten (Game\Bin\). Dan open je de .exe file die je dus hebt gedownload en hebt neergezet in de bin map. En dan druk je op Patch. Als je dat hebt gedaan kan je gewoon De Sims 3 spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
renate20608 Geplaatst Juli 22, 2010 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2010 dankjewel Sander, alleen zie ik geen PM..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie