fayaboy Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 10, 2010 http://www.duken.nl/na-het-downloaden/film-op-dvd-branden-met-ondertiteling.html Ik heb alles gedownload van die, maar als ik DVD author download krijg ik een hele andere versie? Maar waar kan ik exact de zelfde versie downloaden als van die link? Mvg Fayaboy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wous Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 10, 2010 dit wordt een oproepje naar de admin van de website, want ik zie op deze site staan: Notice: This product has been discontinued. Please see TMPGEnc DVD Author 3 with DivX® Authoring for the latest version of this product. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
fayaboy Geplaatst Juli 11, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 11, 2010 oh ok bedankt. Ik vond het al vreemd Groet Fayaboy O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 11, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 11, 2010 Mmm, ik zal de oude versie proberen op te zoeken. Deze moet ik dan onder me downloads zetten, maar dit is al een oude tutorial. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
fayaboy Geplaatst Juli 11, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 11, 2010 ah ok, zou je mij dan een nieuwe tutorial kunnen sturen? want ik wil echt heel graag dvd's leren branden. En ik heb nog een andere vraag, ik download films zeg maar van piratebay, maar waar moet ik nou op letten voordat ik een film van zo een lange rij download? en kunnen deze programma's alleen bepaalde bestanden omzetten naar een goede dvd bestand, want ik heb een film maar dat is een AVI bestand ik kan hem wel afspelen op mijn pc maar niet op dvd? mvg fayaboy Post samenvoeging: juli 11, 2010, 15:50:51 uhm, sorry voor spam, maar ik heb een film gedownload via piratebay maar zou iemand een keer als hij tijd heeft via teamspeak voor doen hoe ik hem op een dvd+R 4.7 GB dvd kan krijgen met de volgende prgramma's: Gspot codec, Avi2DVd, en TMPGENC DVD AUTHOR 3 WIth divx..? ik weet dat dit al op het topic staat hoe dat moet maar het wilt mij maar niet lukken. ik heb gewoon een voorbeeld in het echt op mijn pc nodig. mvg Fayaboy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie