loesJ... Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 10, 2010 hay,Ik wil graag downloaden met nzb-index en ik heb FTD gedownload en een account aangemaakt, maar wat nu? er is mij verteld dat ik een abbonnement moet nemen voor bijvoorbeeld 3 maanden voor 6 euro. dit lijkt mij wel wat maar ik heb geen idee hoe ik een lidmaatschap moet kopen of waar ik moet beginnen. HELP AUB! ik heb al een beetje rondgezocht op duken maar ik kom er nog niet uit.Groetjes,Loes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Deze handleiding van FTD! maakt vast meer duidelijk. i.c.m. het download programma alt.binz! kan je gaan downloaden. Welke provider heb je? Sommige providers hebben namelijk als service voor hun abbonees een newsserver beschikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
loesJ... Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Ik heb geloof ik upc.Ik heb alt.binz gedownload en ik volg nu de stappen maar ik loop een beetje vast bij ''servers''Ik ben heel nieuw op dit gebied aangezien ik hiervoor altijd met torrents heb gedownload...help?edit: Ik heb gekeken op de site van de newsservers die erbij staan maar dat is behoorlijk prijzig terwijl ik van een vriendin had gehoord wiens broer FTD heeft en zij ook gebruikt dat dat maar 6 euro per 3 maanden is.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Helaas bied UPC geen nieuwsserver aan. Ze hebben bij Eweka een leuke actie: http://www.eweka.nl/nl/actie/actie/Hier kan je lid worden van deze nieuwsserver. (1 van de betere)- Onbeperkt downloaden- Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen- Supersnelle download snelheid tot 50 Mbit/s- Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone- Meer dan 400 TB redundante storage online- Optimale compleetheid van meer dan 99,5%- Ongecensureerde toegang- Respect voor uw privacy- Tot 600 dagen retentie voor binaries groepen- Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker- Toegang tot online control panel- Geen opzegtermijn- Telefonische helpdesk tegen lokaal tarief, email en chat support- Kostenloos SSL beschikbaarDaarna kan je verder met de handleiding. Aangezien je een server moet invoeren.Je kan ook via SMS betalen bij Eweka:SMSVoor een 24 uurs toegang tot de usenetdienst zend u een SMS met vermelding van de code EWKUN, gevolgd door een spatie en uw gebruikerscode (voorbeeld: EWKUN 12345), aan 2211. U ontvangt een bevestiging per sms en vervolgens uw gegevens per e-mail.De kosten per SMS bedragen EUR 1,10 plus de kosten van uw provider.Deze betaalwijze is alleen mogelijk vanuit uit Nederland bij een Nederlandse provider.Handig O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
loesJ... Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Dankje voor de uitgebreide info, maar het is mij iets te prijzig.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
TereZz Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 10, 2010 je hebt ook ng lightningusenet, geen lange retentie, maar 50mbit/s, maar als dat genoeg is ben je voor 2.50 per maand blij Vind je dat nogsteeds teveel ga je lekker aan de torrents ofso Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
loesJ... Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Goeie tip! bedankt! =] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Jeroen Geplaatst Juli 10, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 10, 2010 Dat is inderdaad een goeie TereZz. Op FTD staan namelijk bijna nooit oude nzb's. Die passen goed bij elkaar. Wat je ook kan doen is de Eweka server delen met vrienden, familie of de buren. Je kunt dan tegelijkertijd volop downloaden, het kost je minder en het is gewoon toegestaan bij Eweka. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie