eddd3 Geplaatst Juli 7, 2010 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 7, 2010 Hallo ik gebruik nu al een tijdje de virusscanner eset nod32 maar nu heb ik een map waar soort van goedaardige virussen enzo in zitten die heb ik nodig om bepaalde dingen te doen. Maar nu worden al die bestanden meteen naar de quarantine gedaan alleen is er een mogelijkheid dat hij bijv die map NIET scant want ik wordt er een beetje gek van om de hele tijd de bestanden uit de quarantine te halen. groetjes eddd3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Vico Geplaatst Juli 14, 2010 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 14, 2010 Uhm.. Misschien minder virussjes, trojans, malware, worms,... downloaden? :P Nee ik denk niet dat dit mogelijk is bij NOD 32. Ik heb daar eigenlijk niet zo'n probleem mee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie