Gast avd555 Geplaatst Mei 14, 2006 Delen Geplaatst Mei 14, 2006 Ik heb een probleem met need for speed most wanted ( illegale versie ). Ik installeer het spel met deamon tools, ik gebruik sd4hide, en als ik gedaan heb met spelen en ik sluit mijn PC af, en dan start ik hem terug op, dan blijft hij vastzitten tijdens het booten van windows. Dan start ik windows in safe mode en ik gebruik systeemherstel om alles terug in orde te krijgen. Bij systeemherstel lijkt de fout te liggen aan directX 9.0 die je bij NFSMW moet installeren. Wat kan ik hier nu aan doen? PS: op mijn voroige PC werkte dit alles perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 14, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 14, 2006 probeer de laatste direct x eens te downloaden is direct x 9C ff googlen dan zul je die snel tegen komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast avd555 Geplaatst Mei 14, 2006 Delen Geplaatst Mei 14, 2006 nee dat is het niet want die versie van direct x moet je ook instaleren bij bij nfsmw. :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Mei 15, 2006 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 Krijg je ook nog een melding te zien bij het opstarten??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avd555 Geplaatst Mei 15, 2006 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 neen, het blijft gwn booten (als ik het scherm van windows zie dan blijft dat blkje bewegen) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie