Robbert- Geplaatst Juli 4, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/10 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 4, 2010 Hallo Ik heb al 3x metro 2033 gedownload telkens zonder succes heb nu ook 2x uitgepakte iso,s op c: staan als ik die wil instaleren heb ik een serial nodig voor verder te gaan heb ook een installatie progammatje er voor maar die is al na 1sec klaar en heb dan enkel een pictrogram zonder een doelmap Kan iemand mij verder op weg helpen hoe ik dit nu op los heb windows 7 x64 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Jeroen Geplaatst Juli 4, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 4, 2010 Hier is een centraal topic van, eventjes daar de vraag in stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie