Pctje Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 28, 2010 nee haha mn pa zei hem ooit een keer vond em wel grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
kaasbroodje Geplaatst December 29, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 29, 2010 Die spreuk van je moeder heb ik al eens eerder gehoord... Moest je heel toevallig wat doen maar bleef je zitten met het excuus dat je geen zin had? Nou, ik weet er ook nog wel eentje: "Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway." :s Ik had geen zin om me kamer op te ruimen Die van jou is ook wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Thijs. Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Bier zonder alcohol is hetzelfde als een B-H aan de waslijn. Het beste is eruit Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd Ik vond dit topic wel leuk, dus ik roep hem weer tot leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.