joppesmurf Geplaatst Juni 29, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 29, 2010 Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack denk ik ook niet echt, want het is zo'n beetje de beste crack die ik heb gevonden, en ik heb er al heel wat gevonden, geloof me. Groetjes Joppe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
kaasbroodje Geplaatst Juni 29, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 29, 2010 Als je niet zeker weet of je pc het aankan moet je hier even kijken http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
joppesmurf Geplaatst Juni 29, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Juni 29, 2010 haha dat is dus juist het probleem; ik doe het altijd op die site, en nu werkt ie bij geen enkele browser meer van mij, en ik kan ook mn systeeminformatie niet openen Post samenvoeging: juni 30, 2010, 20:36:59 okee die test deed het nu, maar hij zegt nog steeds dat mijn pc het gewoon aankan. Toch loopt hij steeds vaker vast, en ik weet niet waardoor het komt HELP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
xxlbuk Geplaatst Juli 6, 2010 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 6, 2010 Update het spel, of vind een andere crack? Meestal wanneer ik zn probleem heb probeer ik eerst een van deze. Als dat niet werkt een reinstal. En als dat niet werkt een andere torrent. Ook kan je kijken bij de comments van de torrent die je hebt gedownload. Vaak hebben andere spelers hetzelfde probleem, en heeft iemand al de oplossing gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie