Gast darkne0n Geplaatst Juni 27, 2010 Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Hallo allemaal! Ik ben komende maand jarig, en daarom krijg ik van mijn ouders een kado Ze vroegen wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag, en ik kwam toen met het volgende idee: een laptop. Ik ben universitair student op de VU, en heb net mijn eerste jaar achter de rug. Ik heb dit schooljaar meerdere leerlingen gezien met allemaal soorten laptops en notebooks. Ik heb wel degelijk gemerkt dat het erg handig is om een laptop te hebben om mee te kunnen werken etc. Ik ben op zoek naar een laptop met de volgende kwaliteiten: - Vooral bedoeld voor veel tekstverwerking met oa. word powerpoints etc. op school - Ben toch ook wel op zoek naar een laptop met een wat langere batterijduur - snel internet - Het ding moet toch redelijk handig mee onderweg te nemen zijn (maar ik wil natuurlijk niet een piepklein scherm weer) - Ik wil er ook wel een filmpje/dvd'tje op kunnen kijken in m'n bed - De laptop is niet bedoeld voor games zoals World of Warcraft etc etc. Zouden jullie mij iets aan kunnen raden qua merken en types? Alvast zeer vriendelijk bedankt! Gr Ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0