Gast darkne0n Geplaatst Juni 27, 2010 Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Hallo allemaal! Ik ben komende maand jarig, en daarom krijg ik van mijn ouders een kado Ze vroegen wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag, en ik kwam toen met het volgende idee: een laptop. Ik ben universitair student op de VU, en heb net mijn eerste jaar achter de rug. Ik heb dit schooljaar meerdere leerlingen gezien met allemaal soorten laptops en notebooks. Ik heb wel degelijk gemerkt dat het erg handig is om een laptop te hebben om mee te kunnen werken etc. Ik ben op zoek naar een laptop met de volgende kwaliteiten: - Vooral bedoeld voor veel tekstverwerking met oa. word powerpoints etc. op school - Ben toch ook wel op zoek naar een laptop met een wat langere batterijduur - snel internet - Het ding moet toch redelijk handig mee onderweg te nemen zijn (maar ik wil natuurlijk niet een piepklein scherm weer) - Ik wil er ook wel een filmpje/dvd'tje op kunnen kijken in m'n bed - De laptop is niet bedoeld voor games zoals World of Warcraft etc etc. Zouden jullie mij iets aan kunnen raden qua merken en types? Alvast zeer vriendelijk bedankt! Gr Ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 27, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Tada! Deze moet je even doornemen:http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnampsZGGa/Vergelijkingstest_8_notebooks_van__600/600 euro notebooksStel: je wilt een notebook en hebt zo’n € 600 te spenderen. Waar kom je dan mee thuis? Hardware.Info ging aan de slag met een flinke stapel 15,6 inch notebooks en bekeek de verschillen. Voor een bedrag van rond de € 600 kun je tegenwoordig een heel behoorlijke notebook kopen. Zeker als je gaat voor het inmiddels alweer oude vertrouwde 15,6 inch formaat (de 15,4 inch 16:10 schermen lijken alweer antiek), krijg je best veel waar voor je geld. Een redelijke processor, een flinke harde schijf en soms ook een redelijke videochip. Goed, het zijn natuurlijk geen échte racemonsters, maar bij Dell krijg je bijvoorbeeld voor dit budget een heuse Core i5 geleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 27, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Trouwens... Darkneon weer actief?! Dat is een lange tijd geleden! Welkom man! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast darkne0n Geplaatst Juni 27, 2010 Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Ik ga die Link van je even doornemen Jer Dankjewel! Hahaha Ja ik ben stiekem weer terug ;D Altijd gezellig hier! OT: Ik heb dat artikel even gelezen en die notebooks bekeken, Ik zie heel veel nummertjes en groene vlakjes etc, maar verder vind ik het erg moeilijk om nu de voor- tegen de nadelen op te wegen omdat het iets onoverzichtelijk is bij die link.. Toch als ik wat grafiekjes naast elkaar zet komen de MSI CX620-001 En de Dell inspiron 15 er wel aardig als hoogste uit! Wellicht zijn er mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde merken types etc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Juni 27, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 27, 2010 Lange batterijduur + dvd input => Asus UL50Lange batterijduur zonder dvd input => Asus UL30Die UL's zijn perfect om mee te nemen en qua specificaties heb je daar zat aan. 50 staat voor 15,6", 30 voor 13,3". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast darkne0n Geplaatst Juni 30, 2010 Delen Geplaatst Juni 30, 2010 Nou jongens dit is hem uiteindelijk geworden: DELL INSPIRON 15r !!!!!!!!!!!!! Colour: Mat-Zwart Base Intel® Core™ i5-450M (2.4Ghz, 4 Threads, turbo boost up to 2.66 GHz, 3M cache) Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands LCD 15.6" High Definition (1366x768) WLED Grafische kaart 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470 Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048] Harde schijf 320 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf Optische stations Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven) (Inclusief 15 maanden gratis McAfee !! :cool2:) Beetje goede keus?? ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Juni 30, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 30, 2010 Ehm, niet bepaald voor wat jij aangeeft als belangrijk. Dit is meer een multimedianotebook, terwijl je aangaf dat je meer op zoek was naar iets met draagbaarheid, batterijduur, het kunnen draaien van Office en de mogelijkheid om een DVD goed af te spelen. Verder ligt het aan de prijs of je een goede deal hebt, dat kan ik zo niet zeggen. By the way, ik heb ook al twee jaar zo'n soort notebook en ik zou zoiets nooit meer kopen om mee te moeten zeulen naar de uni. Ik doe het af en toe eens, maar je kunt dan honderd keer beter een 13,3" of zelfs nog iets kleiners hebben naast je standaard pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast darkne0n Geplaatst Juni 30, 2010 Delen Geplaatst Juni 30, 2010 Oh god, azijnzeiken ten top! Je hebt inderdaad wel gelijk met wat mijn eisen waren en iets goed gesuggereerd, absoluut! Maar ik ben zo zelf na gaan denken dat ike r zelf ook mee ga kloten met youtube en video's erop kijken en wat kloten met wat proggies. Dus daarom ging ik richting deze inspiron serie. Kwam vooral door de post van Duken zelf met die test-oordelen etc dat ik een beetje bij Dell ben gaan kijken. En daaruit rolde ik weer in andere sites etc etc waar deze inspiron heel goed aangeschreven stond. Dat zeulen vind ik verder wel meevallen omdat ik er een neopreen hoes erbij heb die in mijn eastpack past (heb ik al is gehad ) En anders word je er alleen maar sterker van! (ik zit trouwens alleen maar in de bus en in de trein haha) Kan je niet gewoon blij voor me zijn? Ieder z'n voorkeuren! ps prijs was 650 ex btw. met 15 maanden mc afee etc etc actie gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst Juli 1, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 1, 2010 ach, tom geeft toch gewoon zijn mening, alleen is die anders dan jij had gehoopt maar als jij blij bent met je aankoop dan zijn wij dat natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast darkne0n Geplaatst Juli 1, 2010 Delen Geplaatst Juli 1, 2010 ach, tom geeft toch gewoon zijn mening, alleen is die anders dan jij had gehoopt maar als jij blij bent met je aankoop dan zijn wij dat natuurlijk ook Ja dat zeg ik toch ook! Ieder zijn eigen voorkeuren! Geen huilies aub. Mij hoor je verder niet klagen hoor. Ik ben er in ieder geval blij mee :zwaai: P.S. ik gooi er een slotje op! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Juli 1, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 1, 2010 ...azijnzeiken ten top! Geen huilies aub. Jep, da's een waarschuwing. Kijk, het boeit mij totaal niet wat jij uiteindelijk koopt. Ik loop er niet mee rond. Maar als je dan toch niets geeft om onze mening, vraag er dan ook niet naar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast darkne0n Geplaatst Juli 1, 2010 Delen Geplaatst Juli 1, 2010 Oke! Ik doe het er maar mee :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie