kanerniksvan Geplaatst Juni 26, 2010 Bijdragen: 154 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Juni 1, 2014 Delen Geplaatst Juni 26, 2010 ben op zoek naar het spel petz fantasie voor de ds. ik heb een dstt kaartje. heb al enkele geprobeerd maar na het opstarten krijg ik een zwart beeld. please help. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 154
Zombymario Geplaatst Juni 26, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 26, 2010 Dat zwarte scherm wat je hebt is een anti-piraterij beveiliging. Dat kan je oplossen door Extinfo.dat, Savlib.dat, Infolib.dat te vervangen. In dit topic zijn mensen bezig om die nieuwste versies te maken waar alle nieuwe spellen werken. Ik heb ff gekeken en bij hun To-do-list stond jouw spel bij. Dus je moet ff wachten dat ze dat hebben gefixd. Dan kan je die nieuwste Extinfo.dat, Savlib.dat, Infolib.dat downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie