olger Geplaatst Mei 13, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 13, 2006 1 pc werkt als host de ander kan internetten als host aan staat.na vermoedelijk een virus zijn de netwerkinstellingen aangetast.microsoft clientservice was ineens niet meer geinstalleerd o.a. dit heb ik opnieuw gedaan maar als ik nu internetdelen aan vink krijg ik foutmeldingen dat deze service niet geinstalleerd is? pc's onderling hebben gewoon netwerk, host heeft gewoon internet, alleen pc 2 dus niet. allerlei instellingen en netwerk configs geprobeerd maar kom niks verder? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Dusszz Geplaatst Mei 13, 2006 Delen Geplaatst Mei 13, 2006 probeer eens systeemhertsel naar de datum dat hij het nog wel deed. om systeemhertsel te openen volg de volgende stappen: (ik ga er vanuit dat je XP hebt ) Start Programma's Bureau Accesoires systeemwerkset systeemherstel succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie