C4Alvarez Geplaatst Juni 24, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/28/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 24, 2010 hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start hem dan op in full screen door op alt+enter te drukken en dan weer hetzelfde, maar dan in fullscreen. Dan had ik in de readme gelezen dat het eventueel aan me graka kon liggen, dus updatete (lol) ik mijn graka. Weer hetzelfde. Nu staat er in de install dir een app met naam graphicsconfig of iets in die aard. Als ik die opstart kan ik dus de grafische instellingen wijzigen alvorens de game op te starten. NU zie ik daar alleen dit : Volgens mij moet er bij "string not localized" een string komen die simpelweg ontbreekt uit de install dir. Nu zat er in de image file een map "program files" ik klikte erop. En daar kwam exact dezelfde map op als in mijn install dir. Wil dit dan zeggen dat het gewoon een slechte rip is? Of doe ik iets fout of zo want bij de comments stond wel van good job en thanks... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie