wmaster Geplaatst Juni 23, 2010 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 23, 2010 hallo allemaal ik heb een vervelend probleem: we hebben internet van upc (fiberpower 30 mbps) en uiteraard hebben we een router (sitecom DC-230) nou is het alleen zo dat als er een beetje te veel internet verkeer is op ons netwerk gaat de router vanzelf uit en herstart weer dit blijft hij doen tot ik mijn kabel er uit haal en hem rustig op laat starten. nou weet ik dat het een router is van niets dus mijn vraag is welke router kan ik het best voor deze verbinding gebruiken? mijn netwerk bestaat uit (2 computers 2 laptops en een spelconsole) via draad dus niet draadloos alvast bedankt!! edit: iemand misschien ervaring met deze router http://www.alternate.nl/html/product/Netwerk_Routers/Linksys/EtherFast_Kabel-DSL_VPN-Router_4-Port/427673/?tn=HARDWARE&l1=Netwerk&l2=Routers en een verbinding van 30 mbps? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
TereZz Geplaatst Juni 25, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 25, 2010 die router is oud en duuur voor je moneys, als je ff goed zoekt kun je een Dlink-DIR655 vinden voor rond de 80 euro, en dat ding presteerd velen malen beter dan zo'n tientallen jaren oude linksys Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
wmaster Geplaatst Juni 30, 2010 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 30, 2010 oke ik ga kijke, inieder geval bedankt voor je reactie O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
kaasbroodje Geplaatst Juni 30, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 30, 2010 Als je een goede router wil kan je een belkin n router nemen die heb ik zelf ook. De router staat beneden in de meterkast en me pc op zolder via draad haal ik 48mb draadloos 36mb (van de 50mb) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie