Plinna Geplaatst Juni 21, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
joppesmurf Geplaatst Juni 29, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 29, 2010 ik weet niet zo veel van mac's af, maar misschien helpt het om (eigenlijk vanzelf sprekend) de crack in de TSbin map te plaatsen. Als je dat al gedaan hebt, en het werkt nog niet, probeer dan eens op 'als administrator uitvoeren' te klikken (als dat tenminste is op een mac) want ik had ook problemen met de sims 2, en dat hielp groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie