inkies7 Geplaatst Mei 12, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 12, 2006 ik heb een crack gedownload en toen stond er dit: File Archive [17.8 MB] - Maxi Image DAEMON Tools Alcohol 120% - Free Trail version available! Image Tools - SD4 Hide Play Instructions: Install the game - Full Installation. Mount the SIMS2EP3_1.MDS CD-Image using DAEMON Tools v4 or the latest Alcohol 120%. Use an anti-blacklisting tool, like SD4 Hide, to avoid SafeDisc v4 blacklisting of DAEMON Tools or Alcohol 120%. Play the Game without the CD! maar wat moet je dan doen. Oja ze zeggen wel eens je moet het mounten maar wat is dat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
Gast Dusszz Geplaatst Mei 13, 2006 Delen Geplaatst Mei 13, 2006 dan is denk ik je no cd crack een beetje fake, probeer eens een ander! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
inkies7 Geplaatst Mei 13, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 13, 2006 kan geen andere vinden op de site. Wie weet een andere site? Heeft iemand dit ook gehad wie wil mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
inkies7 Geplaatst Mei 21, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 21, 2006 nee het lukt niet wil iemand me helpen please ik heb heel veel geprobeerd groetjes inkies7 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie