Spring naar bijdragen

Films downloaden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

De perfecte download site blijft moeilijk....

Al best wel een poosje ben ik op zoek naar een goede site.

Ik heb overal rondgekeken en veel sites gevonden, maar geen een voldeed aan mijn eisen :'(

• Gewoon helemaal gratis (dus ook zonder eenmalig iets betalen)
  • met ondertiteling
  • een uitgebreid asortiment

Ik kan het gewoon echt niet vinden :o

Weet iemand misschien een goede website waaraan mijn eisen voldoen?

Dat zou namelijk heel fijn zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je films wilt downloaden kan je dat op verschillende manieren doen:

Manier 1 - Torrents:

Bittorrent is een zeer goed programma wat snel, makkelijk en voor iedereen wel wat heeft. Op Bittorrent kan je echt alles vinden. Het is een P2P systeem dat gebruik maakt van een centrale locatie die de downloads regelt. Dit centrale punt is de zogenaamde "tracker".  Je wordt met deze tracker verbonden zodra je een torrentbestand hebt gedownload. De tracker houdt bij welke gebruikers het bestand hebben ("seeds") en zorgt er voor dat de aanbieders en vragers met elkaar verbonden worden. Zoeken naar aanbieders is dus niet nodig. De tracker weet al wie de aanbieders zijn.

Handleiding om te kunnen downloaden is hier: http://www.duken.nl/leren-downloaden/utorrent-handleiding-bittorrent-leren-downloaden.html

Manier 2 - Nieuwsgroepen:

en veelgemaakte denkfout is dat binaries nieuwsgroepen net zoiets als limewire (of een ander P2P programma) zijn, maar er zitten fundamentele verschillen tussen, ook al kunnen ze beide gebruikt worden om te downloaden. Op limewire kan je zoeken en het aanbod is afhankelijk van de mensen die op dat moment met limewire verbonden zijn. Nieuwsgroepen werken anders: iemand post iets naar een binaries nieuwsserver. Vervolgens wisselen alle  nieuwsservers de data met elkaar uit en op die manier kan iemand anders zijn nieuwsserver aanspreken om ervan te downloaden.

Handleiding om te kunnen downloaden is hier: http://www.duken.nl/leren-downloaden/alt.binz-handleiding-nieuwsgroepen-leren-downloaden.html

Er zijn niet echt sites waar je zo op een "normale manier download." Meestal zijn die sites nep of moet je juist er aardig veel voor betalen en valt het achteraf niet erg mee. Om vaak goede/echte en gratis films te kunnen downloaden kan je torrents proberen. Dit kan ook dus ook met nieuwsgroepen alleen kan dit geld gaan kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dan moet je kijken op een Nederlandse private tracker (bitorrent) ik zou je alleen niet zo snel een site kunnen geven naar een goede omdat ik er zelf geen gebruik meer van maak. Ik zou eventueel als je wil wel wat site,s kunnen geven alleen weet ik niet hoe goed die zijn  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...