mannetje123 Geplaatst Juni 20, 2010 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 20, 2010 Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
firecrack Geplaatst Juni 23, 2010 Bijdragen: 56 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/09 Status: Offline Actief: Mei 15, 2014 Delen Geplaatst Juni 23, 2010 ik heb zelf geen ervaring met lotro 1. ja dat kan zeker. ik denk zelf dat je eerst deel 1 moet kopen maar timecards moet je toch 2. ik zou eerst de basis doen want je hebt nog niks aan de uitbreidingen omdat je nog erg laag bent kwa character niveau. en lotro wordt gratis in herfst. omdat warnerbros studios turbine heeft overgekocht. warner bros wil er een micro payment van make. als je al gamecards gekocht hebt dan krijg je elke maand 500 punten gratis.( je hebt immers er al geld voor betaald) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 56
xxlbuk Geplaatst Juli 6, 2010 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 6, 2010 Kan je niet inloggen op je profiel in de lotro site? En daar de uitbreiding kopen. Je begint met de standaart versie, en als je het leuk vind koop je de uitbreidingen. Zelf geen verstand van Lotro, maar ik neem aan dat als je de standaart versie koopt, je de eerste maand gratis krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie