De Gebruiker Geplaatst Juni 20, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 20, 2010 Hallo de gezamenlijke computer van beneden heeft kuren hij valt steeds spontaan uit in 1 keer helmaal uit. Dit heeft hij al 1 week maar eerst ging hij gewoon weer aan als je op de power knop drukte maar nu moet je eerst de aansluiting van de voeding op het moederbord los trekken en weer vast doen en dan gaat hij weer. Weet iemand misschien wat dit is?? MVG, De Gebruiker Post samenvoeging: juni 20, 2010, 23:18:42 Ik heb inmiddels een andere truc gevonden om hem weer aan te krijgen door de power knop in te houden en dan los en dan weer in drukken dan gaat hij weer aan. Dus d8 ik aan een virus ofsow maar me virusscanner kon niks vinden dus is het dan het moederbord? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Freddytje Geplaatst Juni 21, 2010 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Hoe oud is je computer? Het kan zijn dat de moederbord batterij leeg is. Even je type moederbord opzoeken en dan weet je wat voor batterij er in moet. Kost rond de 5 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Gast depyromaan Geplaatst Juni 21, 2010 Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Wat voor virusscanner heb je? Want McAfee heeft pas een probleem gehad met de software waardoor je dit probleem kreeg(http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?taal=nl&id=1088&msect=nieuws) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
De Gebruiker Geplaatst Juni 21, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Ik heb kaspersky 2010 als virusscanner moet goed zijn dacht ik. Maar de computer is 3 of 4 jaar oud ik heb er al wellis eerder een nieuwe videokaart en hardeschijf in moeten zetten om dat die af waren. Maar bij mijn weten kan het batterijtje alleen leeg zijn als vaak de stekker uit het stopcontact word gehaald maar bij deze computer zit hij er juist 24/7 in. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Releases Geplaatst Juni 21, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Ik gok er zo op dat je PC simpelweg te warm word. Download even Everest of een ander programma waarmee je temperaturen kan uitlezen om te zien tot hoever de temperaturen oplopen voordat die uitvalt. Het kan ook een defect moederbord of geheugen zijn. Kan haast overal aanliggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Freddytje Geplaatst Juni 21, 2010 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Juni 21, 2010 Ik gok er zo op dat je PC simpelweg te warm word. Download even Everest of een ander programma waarmee je temperaturen kan uitlezen om te zien tot hoever de temperaturen oplopen voordat die uitvalt. Het kan ook een defect moederbord of geheugen zijn. Kan haast overal aanliggen. Ja het probleem is dat het overal kan liggen Maar download maar Everest of Speedfan om te kijken hoe warm je pc is. Wat voor soort moederbord heb je (type, want dan kan ik kijken of die ondersteunt dat als je pc te warm wordt die automatisch uitgaat. Dat zit op sommige namelijk nog niet, zit dat er bij jouw ook niet op dan kan het er niet aan liggen dat je pc te warm wordt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie