Spring naar bijdragen

switchen tussen spelletjes

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb een r4 kaart met spelletjes er op voor de nintendo ds lite. Als ik nu met een spel wil stoppen en een ander spel wil doen, moet ik dan eerst de nintendo uit doen met de power-knop. of is er een andere oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan heel gemakkelijk met softreset terug naar het menu van je kaartje gaan, tijden het spelen van een spelletje. Nou wat is softreset?

Softreset betekend dat als je een spel aan het spelen bent en je drukt dan tegelijk op L+R+A+B+X+Y, dan ga je terug naar het menu van je kaartje. Doe dit niet tijdens het saven anders kan je spel of kaartje raar gaan doen. Je kan softreset aanzetten door in het menu op "r" te klikken. Je ziet dan als het goed is rechtsboven een r staan. Is die "r" rood, dan staat softreset uit. Staat die op groen, dan staat softreset aan

Dus in jouw geval ga je terug naar het menu en kan je een nieuw spel kiezen en spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

en hoe kom ik in het menu?

krijg met opstarten gelijk de spellen er voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Actief:  

Wat bedoel je precies? Wat ik net uitlegde is ff kort samengevat:

Start het spel op wat je wilt spelen. Wil je een ander spel spelen druk je tegelijk op L+R+A+B+X+Y. Dan kom je in het menu van je kaartje. Dan ga je naar "games." Klik daar op. Ga naar je spellen. En start het spel op wat je wilt spelen totdat je een ander spel weer spelen en dan begin je weer van voor af aan (softreset moet wel ingeschakeld zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Ok, en hoe stel ik softreset in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Actief:  

Softreset betekend dat als je een spel aan het spelen bent en je drukt dan tegelijk op L+R+A+B+X+Y' date=' dan ga je terug naar het menu van je kaartje. Doe dit niet tijdens het saven anders kan je spel of kaartje raar gaan doen. [b']Je kan softreset aanzetten door in het menu op "r" te klikken. Je ziet dan als het goed is rechtsboven een r staan. Is die "r" rood, dan staat softreset uit. Staat die op groen, dan staat softreset aan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Misschien wel raar maar die "r"staat nergens. Ik heb de nieuwste software op de R4 kaart staan. Wie kan me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Actief:  

Om welke R4 kaart gaat het hier? Staat er nog wat achter het woord R4 en zo ja, wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  23

normaal gezien staat het rechts bovenaan in je games-menu, in het mini een mini-rood knopje met R in daar moet je op tikken om softreset aan te zetten... mijn neef heeft gewone r4, ik r4SDHC en het staat bij ze allebei... ik hoop dat dit je helpt ookal was de uitleg van zombymario zeer duidelijk=++ reputatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 23

Hallo,

Er staat verder niets achter R4

Wel staat er verder nog op:

revolution for DS

(ndsl?nds)

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Actief:  

Ik zie dus dat een originele R4 hebt. Die heb ik ook. Wat ik kan nog herinneren waar je dus die R kon vinden was dacht ik zo: Start je DS op, je komt nu in het menu waar je kan kiezen uit games, media en boot slot 2. Klik op games. Ga naar je spelletjes. Nu staat op je onderste scherm, rechtsboven een R. Die R kan rood of groen staan. De kan je dus veranderen door op de R-knop te drukken.

Ik kan het niet duidelijker uitleggen. Ik hoop dat het je lukt.

[move]EDIT: 1000ste bericht  :celb: :dans2:  ;D[/move]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Hallo,

Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Ik heb nl. de nieuwste software Wood R4 er op staan. Ik heb contact gehad met de winkel waar ik het kaartje heb gekocht en die zei dat het waarschijnlijk daar door komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

• Actief:  

Als u Wood gebruikt zit daar ook softreset op. Druk op start en ga naar settings. Ga naar patches. En zet Reset in Game op on. Druk op a, daarna nog een keer op a. Nu zou je softreset aan moeten staan en kan deze worden gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Ik heb het ingesteld, maar werkt nog steeds niet.

Hoe kan ik dan naar een ander spel zonder eerst de nintendo uit te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...