Gast depyromaan Geplaatst Juni 19, 2010 Delen Geplaatst Juni 19, 2010 Velen van jullie kennen waarschijnlijk de klassieker: The Godfather the game wel, ik heb hem vroeger op mijn ps2 gehad(heb die weg gedaan) en zag hem nu voor 3 euro bij de intertoys en heb hem gehaald. Installatie ging zonder problemen, alleen start het spel niet op, hij geeft alleen kort een schermpje met: Alle rechten voorbehouden etc. etc. en dan gaat hij weer terug naar het bureaublad. Weet iemand wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe? Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
VXL Geplaatst Juni 19, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 19, 2010 Heel toevallig heb ik het zelfde probleem een weekje geleden voor een kameraad moeten oplossen. Ik neem aan dat je windows vista of windows 7 hebt. Het is heel simpel, je zoekt even de map op waar de installatie bestanden staan (program files-> electronic arts). En hier zie je een mapje staan genaamd "movies" als het goed is. Hiervan verander je de bestandsnaam in "_movies". In ieder geval zet je hier dus een underscord voor de bestandsnaam. Nu klik je op de snelkoppeling op je bureaublad en hij zou moeten werken. Zoniet probeer "uitvoeren als administrator" of de "compatibility mode". Maar doe eerst het gene wat hier boven beschreven staat. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Gast depyromaan Geplaatst Juni 19, 2010 Delen Geplaatst Juni 19, 2010 Oke, ik zal het ff proberen Post samenvoeging: juni 20, 2010, 09:08:44 Hij doet het, tyvm, +1 reputatie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie