Spring naar bijdragen

Te snel branden

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb problemen bij het branden van games voor mijn xbox360, ik heb gehoord dat als je te snel(meer dan 2,4x) je eerder gebanned kunt worden, ik brand normaal mijn games ook op 2,4x , maar nu brand hij de spellen steeds met 4,0x(terwijl ik 2,4x heb aangeklikt), weet iemand hoe dit komt? Ik brand met imgburn, ik heb ook clonecd geprobeerd(hetzelfde probleem). Mijn DL's ondersteunen max 2,4x en ze zijn van arita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Daar voor zal je niet gebbaned worden de kans dat je dvd mislukt is alleen groter als je sneller brand

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Het kan zijn dat je dvd niet met 2.4 kan branden als je nero heb kan je kijken op wat voor snelheid je de dvd kan branden. Open nero startsmart - extra - schijfinfo mocht schijfinfo er niet tussen staan moet je onder in je scherm op het pictogram killken wat er uit ziet als 2 mannetjes naast elkaar

naamloos-73.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
Gast depyromaan

Het kan zijn dat je dvd niet met 2.4 kan branden als je nero heb kan je kijken op wat voor snelheid je de dvd kan branden. Open nero startsmart - extra - schijfinfo mocht schijfinfo er niet tussen staan moet je onder in je scherm op het pictogram killken wat er uit ziet als 2 mannetjes naast elkaar

naamloos-73.jpg

Dat is dan wel heel raar, want voorheen had hij dit nooit, en die dingen kunnen ook max 2.4x aan

Post samenvoeging: juni 20, 2010, 09:42:10

Maar je kunt gebrande spellen toch gewoon op je HDD installeren en dan ermee online gaan(als ze stealth zijn)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...