Spring naar bijdragen

vraag om cd rom na mounten virtuele cd speler

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo forum, ik heb een orgineel schaakspel staat op 3 cd's en is volledig werkend geinstalleerd. nu wil ik graag zonder de cd's te hoeven gebruiken het spel van de harde schijf af spelen. ik heb van de eerste cd met alcohol 120 een iso bestand van gemaakt. daarna met virtuele speler de cd gemount. bij het starten van het spel krijg ik de volgende mededeling: cannot locate the cd rom, please insert the correct cd rom, select ok and restart application. nu heb ik ergens gelezen dat je de beveiliging van het spel moet cracken zodat er niet meer om die eerste cd wordt gevraagd.

kan iemand mij vertellen hoe ik deze crack moet verwerken.

b.v.h.d.  Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1203
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je hebt een No-CD crack nodig. Die kan je vinden op www.gamecopyworld.com. Hoe heet het schaakspel trouwens ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

Het schaakspel is van ubisoft de chessmaster 10th edition. De site waar je mij naar verwijst is een site waar je de crack kan downloaden om het spel te spelen als je deze illegaal heb gedownload. Waarschijnlijk heb ik het niet goed uitgelegd. Ik kan het spel gewoon spelen zonder deze crack want ik heb de orignele gekochte versie. Alleen moet ik iedere keer als ik chessmaster open via de virtuele speler de eerste  cd in de cd speler stoppen om het spel te kunnen starten, een soort verificatie. Omdat ik het lastig vind om iedere keer die cd te moeten opzoeken dacht ik het via de virtuele speler te kunnen omzeilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
Gast depyromaan

Dat kun je (volgensmij)met een virtuele speler alleen omzeilen als je de .iso erin plaatst, maar de site waar hij naar verwijst is ook voor originele spellen, heb ik ook wel eens gedaan, omdat mijn schijf zo kapot was omdat ik het spel heeeeeel veel heb gespeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Ik heb de .iso in program files gezet maar dit werkte niet hij blijft vragen om de cd rom. Ik heb ook de crack van no-cd gecopiëeerd en in  program files de bestanden game.exe  en launch.exe vervangen en inderdaad het spel start op zonder te vragen naar de installatie cd. Alleen heb ik een probleem want als het spel is geopend dan krijg ik vraagtekens te zien in plaats van letters.  Dus de crack beinvloed het spel dusdanig dat het niet meer is te gebruiken.

Ik blijf zoeken naar een oplossing, in ieder geval  bedankt voor jullie advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het schaakspel is van ubisoft de chessmaster 10th edition. De site waar je mij naar verwijst is een site waar je de crack kan downloaden om het spel te spelen als je deze illegaal heb gedownload. Waarschijnlijk heb ik het niet goed uitgelegd. Ik kan het spel gewoon spelen zonder deze crack want ik heb de orignele gekochte versie. Alleen moet ik iedere keer als ik chessmaster open via de virtuele speler de eerste  cd in de cd speler stoppen om het spel te kunnen starten, een soort verificatie. Omdat ik het lastig vind om iedere keer die cd te moeten opzoeken dacht ik het via de virtuele speler te kunnen omzeilen.

Volgens mij kan je ook gewoon een crack gebruiken bij een origineel spel (correct me if I'm wrong). Dat heb ik ook gedaan. Moet je wel opletten dat je de juiste crack versie hebt die ook bij je juiste versie van het spel past (dus is je spel 1.0 dan moet je crack ook 1.0 zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Iedereen bedankt voor z'n bijdrage aan deze discussie maar het probleem is opgelost.

Via de site van gamecopyworld twee updates gevonden voor chessmaster 10.

Na installatie van de update start het spel gewoon zonder te vragen naar de installatie cd.

Ze zullen bij ubisoft waarschijnlijk meer vragen over dit verschijnsel hebben gekregen en dit in een update hebben verwerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...