duvel Geplaatst Mei 12, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 12, 2006 als ik een film intik en search, komt er een volledige lijst te staan. maar er is nooit niemand online bij. ze staan allemaal in het rood. hoe verhelp je dit? grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Dusszz Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 tja je kan instellen dat ie doode bots overslaat maar dan blijft er waarschijnlijk weinig over om te kiezen, ik neem altijd gewoon de bot die mij het meest geschikt lijkt en deze zijn dan soms ook rood maar kon altijd downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie