Gast angel_creek Geplaatst Juni 16, 2010 Delen Geplaatst Juni 16, 2010 Hey, Ik heb zonet een leuke BBCode voor gebruikers op het forum gevonden. Het is de LetMeGoogleThatForYou BBCode. Dingen die er tussen staan zoals titels zijn voor vBulletin. Maar hij zou ook op SMF moeten werken. Title: Let Me Google that for You BB Code Tag Name: lmgtfy Replacement: <a href="http://lmgtfy.com/?q={param}">{param}</a> Example: [lmgtfy]Shoop da Woop[/lmgtfy] Description: Wait, let me google that for you... Zeg maar wat je ervan vind Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Markey54 Geplaatst Juni 18, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 18, 2010 Werkt het ook? [lmgtfy]Werking[/lmgtfy] Edit: O, wacht, het moet natuurlijk eerst ingesteld.. xD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Sander Geplaatst Juni 18, 2010 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 18, 2010 LMGFY vind ik altijd lullig als iemand dat als link stuurt. Dan laat je merken dat je diegene dom vind. Omdat er altijd bij staat: "Was dat zo moeilijk ?'. Komt altijd lullig over. Maar ja aan DukeN de keus. En wat wij hier proberen (althans dat denk ik) zo goed mogelijk mensen te helpen, hoe simpel/dom ook hun vragen kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Markey54 Geplaatst Juni 20, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 20, 2010 Maar soms kan het toch best wel handig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Gast angel_creek Geplaatst Juni 20, 2010 Delen Geplaatst Juni 20, 2010 Maar soms kan het toch best wel handig zijn Vooral bij leden die echt iets heel nutteloos vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie