Gast magic Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 weet iemand welk programma je nodig heb om dvd covers te printen ( heb coverxp geprobeerd maar vind ik niks) en weet iemand nog een goede site voor de covers gaat om ps2 covers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 om covers te vinden ga naar www.cdcovers.cc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 12, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 weet iemand welk programma je nodig heb om dvd covers te printen gewoon in nero smart start zit een goede oplossing vind ik label maker ofsow heet t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast Heinen Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 In nero zit een programma dat Nero Cover designer heet. Hier kan je DVD/CD covers mij uitprinten. En voor DVD/CD covers gebruik de sie die Dusszz zei, deze is echt geweldig. www.cdcovers.cc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 12, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 uh leuk dat je reageer heinen maar je herhaalt alleen de info die wij al gegeven hebben :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast Heinen Geplaatst Mei 13, 2006 Delen Geplaatst Mei 13, 2006 uh leuk dat je reageer heinen maar je herhaalt alleen de info die wij al gegeven hebben :S Oeps :'(, sorry k had verkeerd gelzen blijkbaar. Zal niet meer gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast magic Geplaatst Mei 14, 2006 Delen Geplaatst Mei 14, 2006 Ik heb geen nero. wat is dan het beste programma wat ik kan nemen voor cd covers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Rickske92 Geplaatst Mei 15, 2006 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 Ga gewoon ff googlen bijv. eCover dvd-cover printmaster coverXP Pro easy CD & DVD Cover creator volgens mij werken de meeste wel goed hiervan ik weet het niet zeker http://www.freedownloadscenter.com/Best/make-dvd-covers.html Dat is een link voor ze te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Rickske92 Geplaatst Mei 15, 2006 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 Trouwens wil ik nog wel vragen hoe kan je een cover maken en dan niet gewoon plaatje plakken en plakken maar dat je bijv. bij Matrix neo eruit kan pakken en niet zo'n 4kant Greetza Rick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Mei 15, 2006 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 photo shoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie