Spring naar bijdragen

Heel veel temporary files

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Afgelopen weekend heb ik weer een dagabonnement op Eweka genomen om e.e.a. te downloaden. Het binnenhalen ging zo snel dat ik nu een grote map heb met temporary files. Alleen nu doet het systeem daar zo te zien niks meer mee. Ik gebruik Altbinz om te downloaden en doe niks anders dan normaal (behalve dan dat ik nu op een externe HD download).

Wie weet wat ik nu moet doen? want ik heb nu heel veel incomplete (niet geunrarde) bestanden.

Worden de temp files alleen "afgewerkt" als ik weer een abonement heb? of zie ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Alt.binz eraf flikkeren en Newsleecher of Sabnzbd instaleren :)

ff zonder gekkigheid, alt.binz lijkt me echt door een paar kindjes in mekaar gecode, en weinig inspiratie die ze hadden  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor je reactie. Maar bedoel je dat ik niks met de files kan doen? dus heb ik alles dan voor Jan met de korte achternaam binnen gehaald???

Ik gebruik al zo'n 2 jaar Altbinz (wel met tussenpozen) en heb er anders nooit problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat voor files zijn het?

Als het gewoon rars zijn (liefs met par(s) erbij) zou je ze gewoon kunnen uitpakken lijkt me (als die compleet is).

Maar ik zou als ik jou was gewoon makkerlijk met sabnzbd downloaden, die laat nooit troep achter, lukt het hem zelf niet om wat uit te pakken/compleet te krijgen, dan zet hij er gewoon FAILED voor en zet hem in je complete map :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...