ajaxestria Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/08 Status: Offline Actief: September 23, 2013 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 hallo,ik heb op de laptop van mijn zus windows 7 ultimate x86 (32-bit) geïnstalleerd.ik heb voor een clean install gekozen, daarvoor stond er windows vista home premium 32 bit op.de belangrijkste specs zijn:2 gb rampentium dual core 2.4 ghzen videokaart weet ik niet.hij start heel erg traag op.de laptop waarvan ik dit bericht plaats is echter veel slechter (2 gb ram, single core intel celeron 2.1 ghz) en die start in 37 seconden helemaal op, terwijl er ook al een hoop programma's op zijn geïnstallerd enz.de laptop waar het om gaat, start op in 4 minuten en 51 seconden, terwijl ik clean install heb gedaan en er nog niets op staat, dus dat is erg raar.verder vind ik het apart dat als ik hem in sluimerstand, slaapstand, stand-by of wat dan ook zet hij wel snel 'opstart.'als de laptop opstart staat er eerst het windows vlaggetje, maar brand het lampje dat het ram geheugen gebruikt word NIET. dat lampje gaat pas na 3 minuten en 23 seconden branden...dat is dus ook al erg raar...mijn zus heeft haar laptop vaak nodig voor school dus help me snel aub!dus heeft iemand misschien oplossingen?Graag snel antwoord!alvast bedankt O0Post samenvoeging: juni 14, 2010, 19:23:02 iemand? :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie