Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Hallo beste mensen, Ik ben vrij onbekend met forum's e.d. Het kan dus zijn dat ik niet op de juiste plek zit. Mijn vraag is het volgende: Vorige week heb ik een Wii black ed. met externe hdd gekocht. Op de HDD bevinden zich 75 spellen en er is nog voldoende ruimte. De verkoper heeft alles uitgelegd dat ik via Torrent sites spelletjes kan downloaden en via WBFS manager kan uploaden naar de HDD. Bovenstaande heb ik inmiddels met 4 spelletjes gebrobeerd. In eerste instantie kreeg ik de melding "IMET HEADER WRONG" en vervolgens zwart beeld, kon ook niet gereset worden. Nu krijg ik geen melding meer, wel blijft de wii vastlopen / zwart scherm. Toen ik bij de verkoper was heeft hij in mijn bijzijn wel een aantal spelletjes vanaf zijn pc op de hdd gezet, deze werken ook. Wie kan mij helpen met dit probleem. Volgens de vorige eigenaar moeten alle spellen op IOS222 staan. Gr. wiiblack.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Probeer eens als je een wii-spel wilt starten ios249 te selecteren.Zo te horen draai je nu alles via ios222 maar dat hoeft niet. Als je die niet hebt kan je die installeren: Download hier ios249. Als je hem hebt gedownload pak hem uit met Winrar. Dan heb je het volgende bestandje: cIOSX_rev19-Installer.dol Hernoem: cIOSX_rev19-Installer.dol naar boot.dol. Plaats boot.dol op je SD-kaart in een appart mapje (moet je zelf ff maken) in je apps-map van je SD-kaart. Ga nu naar je Homebrew Channel en start ios249 op. Installeer het en als die klaar is kan je in je usb-loader 249 selecteren. Probeer die eens en kijk of de spellen dan wel werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Bedankt voor je snelle reactie, ik kan wel bij game load IOS249 selecteren, dus ik neem aan dat ik dit wel heb. Ik zie ook het spel in de lijst staan, speelt alleen geen muziekje af tijdens de selectie, andere werkende spellen doen dit wel. Gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Mag ik vragen om welk spel het gaat? Misschien ligt het niet aan je wii/softmod. Maar misschien aan het spel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Tuurlijk mag dat, ik heb 4 spellen gedownload voor mijn dochter. 1. Dora 2. Diego 3. New Super Mario Bros 4. New Super Mario Bros (van een andere uploader / tracker). Gr. Wiiblack Post samenvoeging: juni 13, 2010, 15:35:45 Misschien overbodig, maar alle 4 de spellen werken niet. (spelen niet af, lopen vast__zwart scherm) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 1. Dora 2. Diego 3. New Super Mario Bros 4. New Super Mario Bros (van een andere uploader / tracker). Die News Super Mario Bros versie moet je patchen om het te laten werken op een softmod want er zit een anti-piraterij bescherming op. Ik vond hier een tutorial om het te patchen. Als je dat is gelukt moet die het doen. Over die Dora en Diego heb ik niet zo veel verstand van want naar mijn kennis zouden die het gewoon moeten doen op een softmod in combinatie met ios249. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Kun je mij ook aangeven wat ik minimaal in hbc moet hebben?? Dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Handig is: - Usb-loader - WAD Manager (handig om wii-ware, virtual console en kanalen te installeren want die zijn vaak als een .wad-bestand) - Wat ik zelf handig vind: Homebrew Browser (kan je allemaal handige apps/emulators en homebrew-spelletjes downloaden) - Wat ik zelf ook handig vind is Gecko OS kan je wii spellen laden (alleen van een DVD) en kan je codes selecteren en met het spel laden zodat je kan cheaten En dat was het zo beetje. Je kan zelf ook kijken wat er nog allemaal is voor de wii. Wiibrew is een hele handige site met allemaal homebrew applicaties/spellen en nog meer: http://wiibrew.org/wiki/List_of_all_homebrew Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 ZombyMario,Kan het er ook mee te maken hebben dat de vorige eigenaar een MAC computer had en dat de externe hard disk hierop/hiermee geformatteerd is. M.a.w. kan dit een oorzaak zijn dat ik vanuit XP geen nieuwe spellen meer kan afspelen?Gr.wiiblack.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Nou, ik denk het niet. Als jouw schijf gewoon WBFS is maakt het niet uit dat die aan een mac heeft gezeten of niet. En meestal ligt het niet aan de pc waar die aan heeft gezeten als het gaat om dat ze niet op de wii het doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Schiet mij maar lek, weet het ook niet meer.Ik heb nog even wat zaken geprobeerd;Ik heb één van de werkende spellen via wbfs op de pc gezet, vervolgens weer terug via wbfs, spel doet het niet meer.Ik heb ook een usb stick van 16gb geformateerd wbfs en hier een spel op gezet, doet het ook niet meer.Dussss...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Gebruik je wel de goede ios bij het afdraaien (zoals ios249)? En welk spel is het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 13, 2010 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Ik heb zojuist Dora geprobeerd, onder IOS222 en ook onder IOS249.Verder heb ik zoals eerder gemeld ook een goed werkend spel eraf gehaald en er weer op gezet, deze spel werkte hierna niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 14, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 14, 2010 Ik vraag me nu af of dat Dora spel wel een PAL (EU dus) is. Want zo te horen lijkt het of het een NTSC-U is (Amerikaans).Wat je kan doen is het spel naar EU patchen met WiU 1.1. Je kan zien met WiU of het spel een PAL of NTSC-U is. Is het al een PAL, dan zou ik het echt niet meer weten. Is het een NTSC-U, dan zou ik hem proberen te patchen naar PAL en dan kijken of die het wel doet op je wii. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wiiblack Geplaatst Juni 14, 2010 Delen Geplaatst Juni 14, 2010 Ola, ik heb inmiddels weer meer nieuws..Vandaag met onze oude pc (boven) 1 spel gedownload, deze werkt wel gewoon,.Ben nu bezig met meer spellen downloaden, kijken of deze ook gaan werken..Houd je op de hoogte..gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie