x90x Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Heey iedereen Ik heb een acc op http://www.divxnl-team.nl/index.php maar ben verbannen. Mijn oom had tegen mij gezegt beter was 2accs te hebben maar ik had in de regels niet gezien dat niet mocht. Toen ik 2de acc aan maakte mocht ik er wel op maar na 1dag hebben ze me verbannen. Het was nooit de bedoeling om tegen de regels in te gaan. Ik vond echt een super site en vind echt kut om er af te zijn want ik wil graag films maar weet dan de titels niet daar hebben ze leuke revieuws enzo. Mijn vriend die op beneden verdieping woont is nu ook verbannen auto omdat ze mijn ip adres hebben verbannen en we hebben een gemeeschappelijke router! Ik zou graag willen dat jullie dit uitleggen aan hun zodat ik dn weer er op mag Ik dowload bit torrent andes dowloaden lukt mij niet. Ik hoop dat iemand voor mij voorelkaar kan krijgen dat ik er weer op kan. Alvast heel erg bedankt ! Greetzz x90x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Sander Geplaatst Juni 13, 2010 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 13, 2010 Je had ook nooit een 2de account moeten aanmaken. Je had gewoon een emailtje naar één van die mensen daar moeten sturen, en je verhaal uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
x90x Geplaatst Juni 14, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 14, 2010 Jaweet ik was echt stom!!!!Miss kan iemadn goed woordje voor meoen ofso? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Markey54 Geplaatst Juni 18, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 18, 2010 Stuur gewoon een mailtje naar een van de beheerders, ik denk dat als je het verhaal van je oom en je buurman erbij vertelt en het heel beleefd en aardig vraagt, ze er wel begrip voor hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
x90x Geplaatst Juni 22, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2010 dat heb ik ook gedaan;)Maar komt neit aan daarom vraag nu ieman die dit verhaal naar hun kan mailen.Alsvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie