Spring naar bijdragen

Nieuw yoka71, met vragen over DSi XL en R4i kaarten


yoka71

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/11/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik ben Joke en mijn zoon heeft van zijn gespaarde geld een DSi XL gekocht. Nu ben ik al ff bezig om gedownloade spelletjes aan de praat te krijgen, maar dat lukt niet erg. Wie weet raad?

Ik wil ook zo graag Mario spelen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/18/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zie dat het gaat om een R4i kaart? Dus er staat niks achter zoals: 1.4 update ofzo? Want als het om een oude R4i kaart gaat kan die niet met een DSi die als firmware 1.4 heeft of hoger. Dan moet u een nieuwe kaart kopen die het wel doet met 1.4 of hoger. Zoals een M3i Zero. Gaat het wel hier om een R4i met 1.4 ondersteuning dan kan u de firmware voor de R4i downloaden van de website. Deze staat meestal op het doosje vermeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6.7k

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/12/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hai hai

ik moet even vragen of je een gewone r4i hebt of al een r4 gold

met de gold is t nl geen problemen ( als je tenmiste een original hebt dus dan is ie zwart met een sticker erop met goudkleurige bolletjes )

dan kan ik je ook de software wel verstrekken en een uitlegje sturen ... hoe en wat precies stap voor stap

als je een r4i hebt met een rood doosje.. dan heb je pech want die is maar tot de upgrade 1.4 en de dsi xl is daar al weer overheen .dan werkt je kaart dus niet ...

het is dus van belang dat je hier eevn vermeld welke kaart jehebt en wat je ook precies in beeld krijgt als je de dsi opstart zodat ik kan zien welke melding hij geeft

ik zie je antwoord wle weer tegemoet

groetjes shetan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/11/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oeps, nog bedankt voor de reacties. Inmiddels heb ik langs andere weg ontdekt wat er mis was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...