kaasbroodje Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 8, 2010 Als een vriend van me een sms stuur krijg ik steeds 2x het zelfde bericht (sinds een paar daggen) het is maar bij 1 iemand dat ik het bij de rest krijg ik wel gewoon 1 bericht. Het rare is dat die vriend van me het alleen bij mij heeft bij de rest stuurt hij wel gewoon 1 sms ??? Ik heb HI (samsug galaxy spica) Hij heeft telfort (samsung omnia) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Erwin. Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 8, 2010 ja is lastig te bepalen bij wie nu het probleem ligt. Zou de sms goed bewaren tijd noteren wanneer die binnen komen en met de provider bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Fsowner Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 327 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: December 30, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 8, 2010 't heeft er niet heel veel mee te maken maar: mijn ouders hebben een keer elk uur het zelfde smsje van mn zus gehad, in totaal iets van 50 sms-jes. dus misschien is het gewoon een foutje bij de providers (we waren overigens allemaal in he buitenland en andere landen) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 327
kaasbroodje Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2010 ja is lastig te bepalen bij wie nu het probleem ligt. Zou de sms goed bewaren tijd noteren wanneer die binnen komen en met de provider bellen. Dan wacht ik wel even zijn abbo is toch bijna afgelopen dan merken we het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie