Snorfietsman Geplaatst Juni 7, 2010 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst Juni 7, 2010 Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Sander Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 8, 2010 Gamecopyworld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Snorfietsman Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2010 Jup maar kan daar niks werkends vinden. hij zegt iets met fout 99-02.Post samenvoeging: juni 09, 2010, 08:45:29 Ben er achter gekomen. Als mensen ooit nog probleem mee hebben: Klik rechtermuis op de toepassing -> eigenschappen -> Compatibiliteit -> Instellingen zetten op: Windows '98 / ME.Heb nog een vraagje over het spel algemeen. Hoe kan je je eigen schade instellen? Anderen auto's hebben nu wel schade maar als ik ergens tegen aan rij niet ;[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie