Spring naar bijdragen

Oproep / Verzoek voor terug brengen van Babyfoto's

Sas1963

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OPROEP / DRINGEND VERZOEK:

Afgelopen week is er ingebroken op een adres wat Trackereigenaar Polarbear verschillende malen valselijk gepubliceerd heeft op Whois en Internet als zijnde het adres van een registrant van een tracker.

Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele USB-sticks.

Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde en hoogst waarschijnlijk toch niet wat de inbreker verwachtte.

Wees menselijk en stuur in ieder geval de USB-sticks terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14
  • Reacties 21
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik neem aan dat geen van de members op Duken deze heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 26
  • 1.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Even ter info: ik heb een gelijkwaardig eerder topic niet goedgekeurd om precies dezelfde reden die Markey hier geeft. Ik snap het hele doel van het topic op deze site niet en wat mij betreft is 'ie alsnog weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Ik heb hem opengegooid, begrijp ook niet echt dat je je hoop op DukeN.nl vestigt want de kans dat de dief dit ziet is 1 op duizenden. Ik zou aangifte gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Even ter info: ik heb een gelijkwaardig eerder topic niet goedgekeurd om precies dezelfde reden die Markey hier geeft. Ik snap het hele doel van het topic op deze site niet en wat mij betreft is 'ie alsnog weg.

Ik heb met DukeN contact gehad en mocht de post herplaatsen.

Voor die mensen zijn die foto's van hun eerste kindje van onschatbare waarde. De dief of dieven hebben niets aan die foto's en gooien ze waarschijnlijk weg. Wanneer dit verzoek rondspreekt strijken ze misschien over hun hart en sturen ze terug.

Er is niks mis mee om een medemens te helpen en dit is niet alleen aan DukeN Forum verzocht maar ook aan ander Fora  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

er is nu toch ook in een ander topic iets dat robin een hd had gekocht waar nog babyfoto's op stonden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij was dat een grapje, weet het niet zeker.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

ik weet heel zeker dat dat een grapje was ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Helden  :2funny:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

er is nu toch ook in een ander topic iets dat robin een hd had gekocht waar nog babyfoto's op stonden???

Erg grappig svenholtman: spotten over het leed wat een ander overkomt om zelf populairder te worden......

Post samenvoeging: juni 08, 2010, 17:10:33

Helden  :2funny:

In plaats van mee geinen zou je misschien wat kunnen moderaten en het topic bij het onderwerp kunnen houden waarvoor het bedoeld was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

• Actief:  

Sorry, ik vind het echt heel erg dat je babyfoto´s weg zijn, dat meen ik serieus. Maar ik kan ook begrijpen dat leden dit niet serieus nemen, want de kans is zo ongelooflijk klein dat er toevallig iemand naar het topic kijkt en besluit de foto´s terug te sturen. Ik hoop echt voor je dat je ze nog terug vind, wij hebben thuis alle foto´s in dropbox gegooid zodat ze voor altijd over het internet blijven zweven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Voor die mensen zijn die foto's van hun eerste kindje van onschatbare waarde. De dief of dieven hebben niets aan die foto's en gooien ze waarschijnlijk weg. Wanneer dit verzoek rondspreekt strijken ze misschien over hun hart en sturen ze terug.

Er is niks mis mee om een medemens te helpen en dit is niet alleen aan DukeN Forum verzocht maar ook aan ander Fora  :)

Zoals hierboven ook al gezegd wordt: het is heel erg voor je wat er gebeurd is, maar op elk forum een bericht plaatsen met wat je is overkomen en een smeekbede toevoegen dat de foto's z.s.m. terug moeten worden bezorgd, is niet realistisch.

Om mijn werk als moderator dan eens uit te voeren, vraag ik je om aan te geven waarom je denkt dat de boodschap die je hier hebt geplaatst je leidt tot het terugvinden van je eigendom. Het zonder gedachte overal rondstrooien van je bericht op het internet acht ik geen goed argument. Van mij mag je me het antwoord per PM mededelen of hier neerzetten, maar ik verwacht wel dat hij er komt. Zo niet, dan gaat het topic alsnog op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Sorry, ik vind het echt heel erg dat je babyfoto´s weg zijn, dat meen ik serieus. Maar ik kan ook begrijpen dat leden dit niet serieus nemen, want de kans is zo ongelooflijk klein dat er toevallig iemand naar het topic kijkt en besluit de foto´s terug te sturen. Ik hoop echt voor je dat je ze nog terug vind, wij hebben thuis alle foto´s in dropbox gegooid zodat ze voor altijd over het internet blijven zweven ;)

Het zijn niet mijn foto's maar van mijn zusje. Toch bedankt voor je medeleven :)

Ze is 6 dagen geleden bevallen en dan staan je eerste gedachten denk ik niet in het veiligstellen van foto's wat nu achteraf erg jammer is.  Maar wie denkt er dan aan diefstal?

Post samenvoeging: juni 09, 2010, 00:22:12

Zoals hierboven ook al gezegd wordt: het is heel erg voor je wat er gebeurd is, maar op elk forum een bericht plaatsen met wat je is overkomen en een smeekbede toevoegen dat de foto's z.s.m. terug moeten worden bezorgd, is niet realistisch.

Om mijn werk als moderator dan eens uit te voeren, vraag ik je om aan te geven waarom je denkt dat de boodschap die je hier hebt geplaatst je leidt tot het terugvinden van je eigendom. Het zonder gedachte overal rondstrooien van je bericht op het internet acht ik geen goed argument. Van mij mag je me het antwoord per PM mededelen of hier neerzetten, maar ik verwacht wel dat hij er komt. Zo niet, dan gaat het topic alsnog op slot.

Door bepaalde aanwijzingen zou het duidelijk zijn dat de dieven informatie zochten over een bepaalde persoon uit de trackerwereld vandaar het verzoek van de ouders deze oproep op een forum te plaatsen waar trackerbezoekers komen.

Wij hopen dat de inbrekers dit lezen of horen en dat ze zo goed willen zijn de foto's op de USB-sticks niet te vernietigen of weg te doen maar terug te geven.

Die zijn onvervangbaar voor mijn zus en haar man maar dat zal iedereen die zelf kinderen heeft ook wel kunnen begrijpen.

Waarom dit hier zonder gedachte rondstrooien van een bericht genoemd wordt is mij niet helemaal duidelijk maar het verzoek of iemand a.u.b. die foto's terug wil bezorgen lijkt mij realistisch genoeg en heel normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ja dat is ook heel normaal, alleen de kans is gewoon zo klein dat die mensen op dit forum of op een andere jouw bericht gaan lezen. Bedoel er komen genoeg mensen op bezoek op dit forum, maar de kans is gewoon zo nihil dat het 1. niet realistisch wordt gevonden en 2. minder serieus wordt gevonden. Ik zelf kan er niks aan doen maar wil alleen zeggen dat de "grappige" berichten niet bespottelijk bedoeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Wel raar, nu hebben al twee mensen een HD of een usb gekocht met  baby foto's en bevallingen. Flauwe grap of waarheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

Wat denk je zelf? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Laat maar, heb de teksten even door gelezen. Inderdaad een grap ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Das fcked up..

Mja, ook niet erg slim om van zoiets geen back-up te maken.

Moet ik nodig zeggen :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Bijdragen:  2725
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Zwaar klote voor je! Alleen denk niet dat de dader(s) dit zal/zullen lezen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Haha, hier ga je denk ik niet slagen. DukeN is niet zo groot dat heel nederland erop zit, en als ik die dader zou zijn dan had ik de foto's al lang weg gegooid, dusja. Lullig is het woord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Actief:  

De antwoorden lijken me vrij duidelijk, mocht iemand babyfoto's gevonden hebben, stuur ze dan terug of benader de persoon in kwestie via de pm of mail. Dit topic gaat op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

LET OP: Lees Installatie en Veiligheid onderaan als u deze wilt installeren, om schrikken te voorkomen.                               Media Player Classic 2.3.8 is de nieuwste update van deze populaire mediaspeler, waarin belangrijke componenten zoals de MPC Video Renderer en MediaInfo zijn geoptimaliseerd. Daarnaast zijn er diverse bugs verholpen, wat zorgt voor een nog soepelere gebruikerservaring.   Wat is Media Player Classic Home Cinema? Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC) is een moderne interpretatie van de klassieke Windows Media Player 6.4, maar met een schat aan extra functionaliteiten. Deze veelzijdige mediaspeler ondersteunt niet alleen de gangbare formaten zoals MPEG en AVI, maar kan ook QuickTime-films en Real-video's afspelen, mits de bijbehorende codecs zijn geïnstalleerd. MPC-HC is ontworpen met gebruiksgemak in gedachten; het is een eenvoudige, maar razendsnelle mediaspeler die vrijwel elk denkbaar bestandsformaat aankan. Of je nu WMV, MOV, AVI, Real, ASF, MPEG, MP3, AAC, OGG of Flash-bestanden wilt afspelen, deze speler laat je niet in de steek. Ook DVD's, CD's en (S)VCD's zijn geen probleem. Bovendien ondersteunt Media Player Classic ondertitels bij AVI-bestanden, wat de kijkervaring verder verrijkt. Een Korte Geschiedenis van Media Player Classic Media Player Classic - Home Cinema is de voortzetting van de legendarische originele Media Player Classic, die tot 2009 werd ontwikkeld door Guliverkli/Gabest. Na de stopzetting van het oorspronkelijke project in 2017, kwam er een afsplitsing op GitHub die de ontwikkeling van deze krachtige mediaspeler nieuw leven inblies. Hierdoor kunnen gebruikers blijven genieten van een up-to-date en betrouwbare mediaspeler. Installatie en Veiligheid Het installatieproces van Media Player Classic - Home Cinema is eenvoudig en veilig. Het installatiebestand is 100% schoon, maar het kan zijn dat Microsoft Defender SmartScreen een waarschuwing geeft. In dat geval kun je eenvoudig op "Meer informatie" klikken en kiezen voor "Toch uitvoeren". Wees gerust, het bestand is veilig en vrij van malware. Conclusie Media Player Classic 2.3.8 biedt een uitstekende oplossing voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige en betrouwbare mediaspeler. Met zijn brede ondersteuning voor verschillende bestandsformaten en de continue ontwikkeling door de community, blijft MPC-HC een topkeuze voor zowel casual gebruikers als fervente film- en muziekliefhebbers. Geniet van je media in de hoogste kwaliteit met de gebruiksvriendelijke interface en krachtige functies van Media Player Classic Home Cinema!   Downloaden Download Media Player Classic - Home Cinema voor Windows via GitHub    
  • Recente prestatie

• deePsPace heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...