wessels Geplaatst Mei 10, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 10, 2006 wie o wie kan mij helpen. laatst downloadde ik een google earth pro via mininova nadat ik het gescand had vlogen er virussen mijn computer op die zijn er ondertussen af alleen kan ik niet meer op internet komen waarschijn lijk heeft dit te maken met spam die mijn internetspecs heeft veranderd denk ik (Hij MELD VIA MSN DAT MIJN GATEWAY OFLLINE IS MISS WEET IEMAND HOE DAT IS OPTELOSSEN EN ALS DAT IS OPGELOST KAN IK MISS WEER OP INTERNET)en vernaggeld ik weet dat er een programmatje is die alles terug kan zetten de gene die dit weet zou ik graag verzoeken te reageren of als je een ander goed idee hebt bvd. ps dit mailtje is getypt bij een maat van mij gelieve te reageren op enzowessels@hotmail.com of via de site enzo wessels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Dusszz Geplaatst Mei 10, 2006 Delen Geplaatst Mei 10, 2006 Tja je instellingen kan je terug zetten met systeemherstel, maar dan moet je zorgen dat je het een maand of 3 terug zet, kijk wel uit soms zet je met systeemherstel ook je virussen weer terug, tenzij je ze in carentaine hebt gezet. je komt zo bij systeemherstel. (ik ga er dan vanuit dat je XP hebt ) start programma's bureau accesoires systeemwerkset systeemherstel succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Heinen Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 systeem herstel is idd een optie. Maar voor spam gebruikt men HitmanPro. Dit verdraaid handige programma rost alle spam/spyware (en ook virussen) van je pc af. HitmanPro is gratis en legaal van internet te downloaden. ps, hitmanpro installeert wel allemaal verschillende programmas op je pc die spam/spyware/virussen tegen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Mei 12, 2006 Delen Geplaatst Mei 12, 2006 jah, downloaden via internet... die doet het juist niet slimme :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Mei 13, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 13, 2006 haha LOL!! Je kunt ook gewoon even alle coockies en temp. files van je pc afgooien, misschien is daar iets binnengeslopen!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie