Gmod Geplaatst Juni 6, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2010 hallo alle moderators en leden ik stel me nu effen voor naam:jordy achternaam:vlak dorp:siwfterbant (ligt in Flevoland) leeftijd:15 jaar school: Almere college in Dronten waar woon ik in swifterbant:langs de bogen vlak naast de lange streek huisnummer:20 ik hoop dat dit genoeg is en nog een fijne dag verder allemaal mvg,Gmod(jordy vlak) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
VXL Geplaatst Juni 6, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 6, 2010 Dit is zeker genoeg, sterker nog, zo uitgebreid heb ik het nog nooit meegemaakt.Maar dat maakt niet uit, alleen maar leuk. Ik wens je veel succes hier op het forum, en ik hoop dat wij jou kunnen helpen bij je vragen, en misschien andersom ook.VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Rikkert. Geplaatst Juni 6, 2010 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 6, 2010 Welkom en leuk dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie