Siddle Geplaatst Juni 3, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Juli 28, 2012 Delen Geplaatst Juni 3, 2010 Hallo, ik zou graag video's van een.be willen downloaden maar het lukt maar niet. Het is bv het gedeelte http://www.een.be/programmas/junior-eurosong. Ik zoek al een half jaar en programma's als orbit en wmrecorder werken om wat voor reden dan ook niet. Waarom ik graag die video's wil hebben is dat niet alles op youtube staat en het er over een paar maanden weer vanaf zal zijn. Bedankt Siddle Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast angel_creek Geplaatst Juni 3, 2010 Delen Geplaatst Juni 3, 2010 Met Realplayer + een plugin in firefox kon je dat dacht ik. Is te proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Siddle Geplaatst Juni 4, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Juli 28, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2010 ook al eens geprobeerd want hij zegt:video not downlable from this site (of zoiets). Wel bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
niro Geplaatst Juni 15, 2010 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2010 als je nou een mediaconverter zoekt, mediaconverter.org of bij google video2mp3.nl dan die site waar de video op staat en dan klik, klaar.... volgensmij kan dat wel alleen bij youtube... maar t proberen is het waard, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie