Spring naar bijdragen

Nieuwe telefoon + abbo

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hey mensen,

Ik wil een andere telefoon, want ben een beetje zat van m'n Samsung Star.

Nu zat ik te denken aan een HTC + abbo + internet.

Alleen ik weet niet goed waar ik moet zoeken, dus misschien kunnen jullie me helpen.

Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde telefoon, dus kom met een idee.

Ik wil niet meer dan €20,- per maand uitgeven, alhoewel het er eventueel iets overheen mag zitten.

Mijn eisen:

Een HTC

Internet

Provider van Hi

Mob + abbo van rond de €20,- p/m

Heeft iemand misschien een idee en/of tips?

Nog een vraag: waarom zou jij voor een HTC kiezen? En waarom niet?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden!  :)

Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.

Groeten, headsh0t :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Reacties 21
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Na veel reviews heb ik besloten om geen htc te nemen maar xperia x10. Kijk maar even naar de reviews van de x10. Veel reacties dat hij beter is dan heel wat htc telefoons :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Dat is niet wat ik vroeg. Ik wil graag een HTC. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Ik heb hier een HTC HD2, en dat werkt perfect, vind ik zelf.

Een kennis van mij heeft laatst een HTC HD2 abbo afgesloten bij KPN voor 20 euro per maand.

Verder weet ik niet waar ie nog goedkoper is, en of het uberhaupt nog wel goedkoper kan, want ik heb 'm namelijk zonder abbo aangeschafd.

Maar ja, ik weet niet wat voor HTC je precies wilt? De HTC HD2 is namelijk niet echt de kleinste telefoon die er is, maar er zit wel veel op. Batterij duur is wel wat minder.. Ik doe er namelijk maar ongeveer 2 à 3 dagen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Na veel reviews heb ik besloten om geen htc te nemen maar xperia x10. Kijk maar even naar de reviews van de x10. Veel reacties dat hij beter is dan heel wat htc telefoons :o

1) Mag ik graag weten waarop je dat baseert. Deze review zegt toch wat anders. En aan reacties heb je niet veel aangezien dat vooral meningen zijn en dat dus eigen smaak is. De één vind de X10 beter de ander weer de Desire. Dat is namelijk de enige telefoon waarmee je de X10 kan vergelijken. En ik weet niet waar je dan je reacties leest maar onder andere Tweakers, PhoneArena etc. lees ik andere verhalen dan jouw enthousiaste verhaal zonder dan maar ook één argument.

2) Zoals de TS al aangeeft wil die graag een HTC, je hebt vaak reactie's waarin de inhoud van je berichten helemaal niet van toepassing zijn voor de TS.

De HTC Legend is bij http://tweakers.net/pricewatch/253413/236997/htc-legend-zilver-hi-online-20-%282-jaar%29.html gratis.

Gratis.2 jarig

€ 20,95 per maand

Toestel is gratis

Eindeloos Online (zeker een must, anders heb je vrij weinig aan een HTC)

De HTC Desire en HD2 zijn zeker een prijsklasse hoger. Bij 20 euro per maand zijn die toestellen bijna tot niet gratis te krijgen (in ieder geval niet bij Hi).

Review HTC Legend: http://tweakers.net/reviews/1578/htc-legend-designstatement-van-aluminium.html

Ik zelf zeg over dit toestel:

Prima toestel voor zijn prijs. Hij is als het ware het broertje van de Desire. Processor is lager geklokt dan de 1 GHz Snapdragon. Scherm is wat kleiner etc. Toch heeft die zeker geen slechte specificaties. Behuizing bestaat uit geheel aluminium waardoor het een erg sterk en stevig toestel is. En dat is toch wel handig bij een 2-jarig abonnement waar je niet even vanaf komt als die kapot gaat. Daarnaast draait die op dezelfde software namelijk Android 2.1. Dit is tot nu nieuwste Android beschikbaar in Nederland. De Legend en Desire gaan in de toekomst zeker een update krijgen naar 2.2. Daarnaast is de resolutie van het scherm 480x320 en dat is zeker niet verkeerd voor een 3,2" scherm. Kleuren zullen mooi naar buiten komen dankzij het AMOLED touchscreen. Scrollen en foto's bekijken gaat erg gemakkelijk (ga er dan vanuit dat het scherm hetzelfde werkt als dat van de Desire). Camera is gewoon een standaard 5 megapixel camera waarmee je buiten met een goed belichte omgeving een prima foto kan maken.

Ondersteund gewoon 802.11b, 802.11g (voor Wi-Fi) maar met Eindeloos Online zal je waarschijnlijk gebruik gaan maken van het 3G netwerk. De processor is zo als ik zei lager geklokt dan de Desire. Dit is mede gedaan omdat de Legend meer gericht is op wat minder zware applicaties en dergelijke. Toch blijft het zeker geen slome processor het is namelijk de Qualcomm MSM7227 die geklokt is op 600 MHz. Vergelijken met oudere HTC toestellen is dat zeker een verbetering en zal het besturingssysteem lekker lopen. Intern geheugen is 384MB en interne opslag bedraagt 512 MB. Nodig voor HTC Sense en apps.

Prima toestel voor zijn prijs en waarschijnlijk jouw doelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik heb dat abbo volledig uitgezocht (van JFK), de voorwaarden enzo, maar ik begrijp dat niet precies van die 120 belminuten, 240 sms. Dat is toch niet beide? Hoe zit dat precies?

Ik heb het er met me ouders over gehad, en ze denken gewoon te negatief er over.

Kan iemand me even wat bijpraten. :P

Gr. headsh0t

Post samenvoeging: 03 juni 2010, 18:56:01

Laat maar, het is al duidelijk.

Ik kies voor de 120belminuten. Als je er bij wilt SMS'en gaan die SMS'jes van je belminuten af. Of andersom, als je de SMS neemt.

Ik hoor graag nog wat over de HTC Legend. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De X10 is door HTC gemaakt, lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Toevallig gisteren op gamekings: http://www.gamekings.tv/index/videos/hardwarewoensdag-htc-legend-desire/

Je moet dus rekenen op €25 per maand gedurende 2 jaar als je met eindeloos online doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Ja het 2e jaar. Eerste jaar zijn de Eindeloos Online kosten € 2,50 in plaats van € 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Heb het er uitgebreid met me ouders over gehad, ze zouden er over nadenken. Ik moet het dan wel zelf betalen, maar nog doen ze er soms moeilijk over. -,-

Zitten er nog addertjes onder het gras, of dingen die ik moet weten? Of advies?

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Er is altijd een Fair Use policy bij online internet. Dit houd in als jouw internet gebruik zo opvalt boven het gebruik van gemiddeld Nederland ze contact met je opnemen. Alleen haak nu niet af. Dit kan je alleen voor elkaar krijgen door je mobiel te gebruiken als een soort modem/router (wat trouwens niet eens mag). Zelf dacht ik eerst dat je echt maar paar uurtjes per dag kon internetten, blijkt echter niet zo te zijn. Vorige maand had ik echt 24/7 MSN aan en internet, updates etc. Kwam niet eens in de buurt van het gemiddelde volgens mij. Hi heeft zelfs een handige portal waar je volledig overzicht krijgt van je wat nog te goed over hebt qua internet:

http://www.hi.nl/Productinfo/Internet-op-je-mobiel/Internet-op-je-mobiel-Abonnement.htm

Lees ook het stukje over Fair Use Policy. Dat is zover ik weet de enige echt "adders". Algemene Voorwaarden doorlezen is ook altijd handig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Ik heb een HTC Legend besteld bij Hi (die JFK zei)! :D Vanochtend om 07.00. Krijg ik de phone morgen (zaterdag) al binnen denken jullie?

Ben super blij. :P

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Zo lang die op voorraad is, en ze lever op in het weekend wat vaak niet altijd zo is, zou het misschien kunnen. Maar ik zou van maandag/dinsdag uitgaan. En als die dan op zaterdag is het een verrassing :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Ok.

Waarom staat er dan op de website van hi:

--

Ik heb een toestel via de shop besteld. Wordt deze ook in het weekend bezorgd?

Nee, in het weekend worden er geen leveringen gedaan. Bestellingen na donderdag 12.00 uur worden op maandag geleverd.

--

Verder wordt overal gezegd dat het op zaterdag ook soms wordt bezorgd. Nu ben ik een beetje verward... :P

headsh0t

Post samenvoeging: 04 juni 2010, 10:41:00

Werd al gebeld voor de koerier, het wordt maandag bezorgd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Het kan zijn dat ze in het weekend bezorgen me cookie kreeg ik op en zaterdag

Ik raad,je wel aan om de sms verdubbelaar aan te zetten anders heb je maar de helft van het aantal smsjes wat op de site staat

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik raad,je wel aan om de sms verdubbelaar aan te zetten anders heb je maar de helft van het aantal smsjes wat op de site staat

En dat gaan dan ten koste van niks? Of helft bel-minuten ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Even een vraagje aan de android users,

Kennen jullie misschien leuke apps voor android?

Zijn er misschien nog tips?

headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  1573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Even een vraagje aan de android users,

Kennen jullie misschien leuke apps voor android?

Zijn er misschien nog tips?

headsh0t

Tapatalk is een geweldige app om het DUKEN forum mee te bezoeken.

Layar is ook mooi

Barcode scnner

Maar op t andriod board is er nog veel meer te vinden

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 118
  • 1.6k

• Actief:  

Ik las dat je met tapatalk geen berichten kan plaatsen met de gratis versie, klopt dat?

Of gaat dat gewoon zonder tapatalk als je een bericht wilt posten?

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Tapatalk is niet gratis als je berichten wilt posten. Zelf vindt ik dat nergens op slaan en heb ook niet mijn bankrekening/creditcard gekoppeld aan mijn telefoon dus kan zo'n app sowieso niet aanschaffen. Ik vind trouwens de browser meer dan prima werken en zo zwaar is deze site niet. Plaatjes laden zelfs topic waar het eigenlijk alleen maar plaatjes zijn (lekker tellen bijvoorbeeld) laad die bij mij in een paar seconden. Maar zodra je je telefoon hebt moet je gewoon lekker rondneuzen in de app market.

Zelf gebruik het meest:

- Video Player. Speelt vrij veel formaten af. Ook o.a. die van de iPhone waardoor je niet hoeft te converteren als het filmpje voor iPhone is gemaakt.

- MSN Talk. MSN, geen eBuddy. Werkt het snelst van allemaal vind ik

- MP3 Download. Gewoon muziek download rechtstreeks naar je telefoon zonder pc of iets dergelijks. Gaat snel en heeft een grote database met muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

En dat gaan dan ten koste van niks? Of helft bel-minuten ofzo?

Het gaat nergens ten kosten van

@headsh0t

Pandahome: app om andere thema,s op je mob te zetten (check zeker de dockbar optie)

10001 coktails: altijd handig als je een feestje heb

Advance task killer: app waarmee je programma,s kan uitschakelen die op de achtergrond draaien

handcent: sms programma met veel optie,s

astro filemanager: makkelijk programma waarmee je alle bestanden die op je mob staan kan vinden

Nu: app waarmee je het nieuws van nu.nl kan lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...