dessey Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Ik heb op mijn laptop een dongel het internetten gaat goed maar nu vraag ik me af hoe ik kan downloaden. Met mijn dongel heb ik maar 400 MB kun je nu met een payserver wel de limiet van de dongel omzeilen of lukt dit nietDessey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
TereZz Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Nee al download je van 1 payserver danog gaat het togh via je internetverbinding van je dongel. Maar hoezo zou je van 1 dongel willen downloaden ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
dessey Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Ik vroeg het me gewoon af Als ik thuis ben heb ik ziggo die gaat perfect enals ik daar een payserver bij neem kan ik onbeperkt snel dowloaden, maar als ik nu alleen mijn laptop heb met de dongel en ik zie iets leuk ontle laden heb ik dus pech Dessey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Releases Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Je heb helaas pech inderdaad. Ik heb ooit een klant gehad die precies dezelfde dacht, hop even downloaden. Kreeg een rekening van 1300 Euro, dan ben je flink de klos kan ik je vertellen. Want betalen zal je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
dessey Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Bedankt vvoor je antwoord maar ik vraag het eerst liever voor dat ze me een gepeperde rekening sturen. Om de dongel te starten in windows 7 heb je al veel problemen dus ik ben aan het laden geweest on de dongel te installeren en toen moest ik al bij betalen dus ik ga echt niet zomaar downloaden. Kan mijn geld wel beter gebruiken. Heb genoeg om mijn externe harde schijf staan om eens af te spelen dus doe ik het daar maar mee. De reclame geeft je de indruk dat het een super de luxe internet aansluting is met lekker snel internetten en mailen maar pas op ze bieden heel wat minder dan er belooft wordt. Zelfs de service is hopeloos. Ik had de helpdesk gebeld omdat windows 7 eigenlijk niet geschikt is voor de dongel. Moest ermee maar naar de winkel in mijn buurt gaan met laptop en alles erbij. Heb ik gedaan werd gewoon weg gestuurd met laptop en een beetje weggelachen. Ze konden niet geloven dat de helpdesk dat gezegd had nee ik ga voor mijn lol met een laptop lopen door een autovrij gebied wandelen. Dessey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie