mrchrisftw Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Eerst had ik Eweka en ik downloade gewoon met gemiddeld 2.0 mb/s. toem mijn maand over was had ik lightningusernet en dat was ongeveer het zelfde misschien iets minder. toen heb ik toch besloten weer eweka te nemen omdat ik de retentie van LU niet hoog genoeg vond. dus nu heb ik sinds een dag weer eweka maar nu komt die niet eens boven de 800 kb/s weet iemand hoe dit kan. ik heb een upc 30 mb/s internet packet d8 ik Ook valt die nu soms uit staat die gewoon op 0 kb/s en dan na een kwartier doet die het weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
TereZz Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Als je een beetje gezocht had, met bijv. google, dan had je vast wel antwoord gehad op je vraag -,-' Om mijn post niet nutteloos te maken: Eweka+upc=slechte combo upc wil zijn lijnen niet upgraden en hebt maar 1 10G verbindinkje voor alle klanten van UPC. Reden= dat ze zelf capaciteitsproblemen hebben en dat het hiermee alleen erger zou worden. Kies een andere usenet provider zoals Astraweb of XLned. Trouwens heb ook verhalen gehoord over XSnews met upc, blijkbaar ook geen goede combo. EDIT: Trouwens, volgens mij had Eweka zelf ook nog wat problemen met hun snelheid met de iets oudere bestanden.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
mrchrisftw Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2010 nvm had maar 1 lijntje ingesteld ipv 8 :. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie