Mayo Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 2, 2010 Ik download al jaren zonder problemen met Utorrent en zet dan de films om met convertXdvd. Helemaal geen probleem, alleen nu is mijn laptop gestorven en moet ik gaan downloaden op de pc. Echter die haalt de bestanden heel anders binnen, als een avi bestand ( picto plaatje is ook heel anders) Ik heb op die pc gewoon mediaplayer er opstaan en niets anders zo ver ik weet. Kan de gedownloaden bestanden ook niet afspelen ( in medialpayer geeft hij alleen geluid geen beeld) en ook omzetten gaat niet, convert zegt dan verkeerd bestand of zoiets..... Hoe los ik dit op?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
svenholtman Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 als die het in mediaplayer niet goed afspeelt heb je op je pc nog niet de juiste codecs. je kunt even googlen naar k-lite codec pack (of iets dergelijks) maar probeer het afspeelprogramma vlc! eens. dit speelt echt werkelijk bijna alles af Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast angel_creek Geplaatst Juni 2, 2010 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 als die het in mediaplayer niet goed afspeelt heb je op je pc nog niet de juiste codecs. je kunt even googlen naar k-lite codec pack (of iets dergelijks) maar probeer het afspeelprogramma VLC Mediaplayer eens. dit speelt echt werkelijk bijna alles af Persoonlijk vind ik WMP met k-lite-codec pack veel fijner werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst Juni 2, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 2, 2010 als die het in mediaplayer niet goed afspeelt heb je op je pc nog niet de juiste codecs. je kunt even googlen naar k-lite codec pack (of iets dergelijks) maar probeer het afspeelprogramma VLC Mediaplayer eens. dit speelt echt werkelijk bijna alles af Persoonlijk vind ik WMP met k-lite-codec pack veel fijner werken vind ik juist weer niet. nu gooi ik gewoon alles in vlc, inclusief mijn muziek. maar dit is oftopic:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast angel_creek Geplaatst Juni 3, 2010 Delen Geplaatst Juni 3, 2010 als die het in mediaplayer niet goed afspeelt heb je op je pc nog niet de juiste codecs. je kunt even googlen naar k-lite codec pack (of iets dergelijks) maar probeer het afspeelprogramma VLC Mediaplayer eens. dit speelt echt werkelijk bijna alles af Persoonlijk vind ik WMP met k-lite-codec pack veel fijner werken vind ik juist weer niet. nu gooi ik gewoon alles in vlc, inclusief mijn muziek. maar dit is oftopic:S Maar meld dat even als hij/zij WMP fijner vind werken Nu weer on-topic tegen alle andere Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Mayo Geplaatst Juni 3, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 3, 2010 Bedankt voor de reacties! Het gaat me niet perse om t afspelen in WMP....we kijken de film normaal lekker op de tv ( omzetten en dan branden) maar ook dat laatste lukt dus niet op deze pc omdat hij de bestanden dus al binnenhaalt als andere bestanden ( zelfde links op laptop geven wel goede bestanden)... ConvertXdvd zegt dat t een onjuist bestand is.... Er is iets mis denk ik zo maar ik kom er maar niet achter wat. Waarom haalt hij de dingen binnen als zogenaamd avi bestand ( picto niet t WMP type) Die k-lite codec pack kan ik dus proberen maar heb gegoogled en geen idee wat ik nu moet downloaden.....kan t niet goed vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie