annemar1e Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 Hoiik heb een 1TB external hard drive van lacie. toen ik m 2 maanden geleden kocht, moest ik bij het installeren kiezen tussen Mac of Pc. Dus hij staat nu geformateerd voor de pc (NTFS), maar nu koop ik waarschijnlijk deze week een MacBook Pro, hoe moet ik m dan opnieuw formateren? en moet ik dan al mijn bestanden even ergens anders opslaan of is er ook een mogelijkheid dat het gewoon op de externe schijf blijft staan?alvast bedankt:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
svenholtman Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 kijk eerst maar of die het gewoon doet in de mac. je weet het nooit natuurlijk. Als je wilt formateren dan ben je alles kwijt (weet je natuurlijk), je zult je bestanden daarom eerst ergens anders op moeten slaan. formateren en bestanden behouden is in dit geval niet mogelijk.formateren is makkelijk. als je hdd aan je pc is gekoppeld ga je naar deze computer. vervolgens rechtermuisknop op je schijf en formateren aanklikken. simpel zatsuc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
annemar1e Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2010 ohja ik zie t nu staan "Format..."bedankt O0maar nu bedenk ik net.. als ik dan al mn bestanden op een andere pc zet, hoe moet ik ze dan naar mn Mac krijgen? Of kun je wel bestanden op een voor Mac geformateerde hdd zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
VXL Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 Grote kans dat hij zonder drivers of wat dan ook, ook op ntfs geformateerd, wel gaat werken. Bij mij heeft namelijk vanaf het begin af alles gewoon gewerkt, denk hierbij aan de printer enzo.De mac zal hier de hoogstwaarschijnlijk geen problemen mee hebben, zoals svenholtman al zei, wacht eerst even af om te kijken of hij zo ook werkt. Indien dit niet het geval is, kan je overgaan op de andere mogelijkheden.VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
annemar1e Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2010 oh dat zal helemaal mooi zijn dan wacht ik t ff af Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie