Spring naar bijdragen

DVD Speler - Can't read disc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

ik had een aantal films gedownload oa shutter island and i hope they serve beer in hell. maar als ik die heb gebrand dan doen ze het niet nou kan ik een reden bedenken maar weet niet of dit wel echt iets is. het zijn dvd's van ongeveer 4 tot 5 gig en opgeldeeld in VIDEO_TS & AUDIO_TS zoals altijd. dus ik ga naar imgburn en klik ok build + burn image en dan selecteer ik de map waar de film in staat. als ik dan rechts op een rekenmachine druk dan gaat die berekenen of de film wel past geloof ik. maar als ik daar op klik staat er 94 % ipv 100% maakt dit iets uit?. want als ik de dvd in mijn speler doe dan zegt die cant read disc :-[

hopelijk weet iemand iets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Brand je op DVD+R / DVD-R? wat voor lezer is je DVD speler? heeft het wel eens gewerkt met andere films?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Brand je op DVD+R / DVD-R? wat voor lezer is je DVD speler? heeft het wel eens gewerkt met andere films?

DVD+R  de weet ik niet maar heeft er denk ik niks mee te maken aangezien in echt al meer dan 100 films heb gebrand ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

In je start post zeg je dat je een Video en Audio map heb en dat je het als image brand.

Maar deze mappen kun je niet als image branden die moet je gewoon als video dvd branden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

In je start post zeg je dat je een Video en Audio map heb en dat je het als image brand.

Maar deze mappen kun je niet als image branden die moet je gewoon als video dvd branden ;)

nee er staat dat ik build+burn image doe. dan selecteer je de video_ts & audio_ts en dan maakt het programma er zelf een image van. als je een image opent zitten er namelijk ook deze mappen in.

het probleem is al opgelost. ik had een andere versie van de film gedownload en die deed het wel. iig bedankt voor de reacties mag een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...