Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 29, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Hallo ik heb dus gisteren even snel mijn moeders telefoon gepakt en toen werkte mijn sim kaart erin dus hij was vannacht leeg en ik kon hem niet opladen dus ik dacht haal ik mijn sim kaart eruit alleen de sim plaatser daar is een heel kut ding dus nu doet die het niet meer , nieuwe sim-kaart gehaald alleen nu als ik mijn nieuwe mobiel opstart , en probeer iemand te bellen staat er Alleen Nood oproepen En als ik iemand wil smsen staat er : Telefoon is in offline modus ik heb een nokia N97 Mini ( als ik het goed heb ) iemand enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
VXL Geplaatst Mei 29, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Ik neem aan dat je telefoon aan staat nu, Druk even op de aan/uit knop(niet ingedrukt houden). Vervolgens zie je al de profielen staan, en zet hem dan in algemeen. Ik hoop dat het zo simpel is en dat dit het probleem verhelpt. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 29, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Ik neem aan dat je telefoon aan staat nu, Druk even op de aan/uit knop(niet ingedrukt houden). Vervolgens zie je al de profielen staan, en zet hem dan in algemeen. Ik hoop dat het zo simpel is en dat dit het probleem verhelpt. VXL. Nu staat er plaats sim kaart dus ik zal even mn sim kaart anders doen Edit : Gisteren probeerde ik het bij mijn vriendin en toen deed ik mijn telefoon opnieuw aan kreeg ik wel een bericht van telefoon in offline Modus wilt u het aanzetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Gast angel_creek Geplaatst Mei 29, 2010 Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 29, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog heb hem nu omgedraaid hoop dat die werkt .. maar het rare was gisteren vroegen ze ook naar mijn pin code Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Gast angel_creek Geplaatst Mei 29, 2010 Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog heb hem nu omgedraaid hoop dat die werkt .. maar het rare was gisteren vroegen ze ook naar mijn pin code Het rare bij wat ik had is. Je simkaart past gewoon Mobiel gaat zelfs gewoon aan met alle functies behalve bellen naar nummer (Behalve 112 ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 29, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog heb hem nu omgedraaid hoop dat die werkt .. maar het rare was gisteren vroegen ze ook naar mijn pin code Het rare bij wat ik had is. Je simkaart past gewoon Mobiel gaat zelfs gewoon aan met alle functies behalve bellen naar nummer (Behalve 112 ) ja inderdaad en smsen lukt niet want dan gaat die automatisch naar je outbox Edit : Dat is leuk wel internet maar nog geen sms/bel mogelijkheden Post samenvoeging: mei 30, 2010, 16:28:49 Gotverdomme k*t ding werkt nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Dark Legend Geplaatst Mei 30, 2010 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Mei 30, 2010 Probeer anders even naar je instellingen te gaan en daar handmatig je provider te zoeken en opnieuw laten instellen... heeft bij mij al eens gewerkt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Erwin. Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 je heb een Nokia n97 mini, je moet bij dat toestel dus je simkaart los in een houder stoppen en die houder terug in het toestel. Heb je dat gedaan? Ben je toevallig niet de houder vergeten. En wat Latinbabe zegt kan gewoon weg bij dit toestel niet, je kan de simkaart er niet verkeerd in doen bij dit toestel. Heb je ook al een andere simkaart geprobeerd? Als die het wel doet is je eigen simkaart defect kun je nieuwe aanvragen bij je provider. Probeer jou simkaart eens in een ander toestel. Kan ook zijn dat je sim reader van je toestel defect is dan moet het toestel opgestuurd worden naar Nokia voor herstelling. Je kan ook eerst nog proberen om de laatste firmware erop te plaatsen dmv PC Suite. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
mrchrisftw Geplaatst Mei 31, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog heb hem nu omgedraaid hoop dat die werkt .. maar het rare was gisteren vroegen ze ook naar mijn pin code ben ik nou zo dom of... wat jij zegt dat die naar die pincode vraagt is toch gewoon goed. die moet ik elke keer in tikken als ik hem opstart. die krijg je gewoon meegeleverd met je simkaart is een speciale code Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Gast angel_creek Geplaatst Mei 31, 2010 Delen Geplaatst Mei 31, 2010 Het kan ook zijn dat je simkaart verkeerd erin zit. Check dit even na had ik paar daagjes geleden nog heb hem nu omgedraaid hoop dat die werkt .. maar het rare was gisteren vroegen ze ook naar mijn pin code ben ik nou zo dom of... wat jij zegt dat die naar die pincode vraagt is toch gewoon goed. die moet ik elke keer in tikken als ik hem opstart. die krijg je gewoon meegeleverd met je simkaart is een speciale code Houd je mond joh, ik noem je niet dom, en ik gaf geen reactie op jouw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie