Spring naar bijdragen

Swap Magic 3.8 werkt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet...

Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet.

Dit is wat er gebeurt:

-Swap magic start op

-Ik swap de dvd met de slide card

-Ik kies en video mode

-druk op X

-Hij zegt dat hij de disc boot

-na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebrand spel is.

Hetzelfde gebeurt dus met originele spellen, waarvan je toch zou denken dat hij ze wel op zou kunnen starten.

Is mijn versie van swap magic niet goed of vergeet ik iets?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

-Swap magic start op

-Ik swap de dvd met de slide card

-Ik kies en video mode

-druk op X

-Hij zegt dat hij de disc boot

-na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebrand spel is.

Volgens mij moet het vetgedrukte omgekeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

>.<

Nog echt ook. Raar, want op de swap magic site staat dat je in het eerste menu de dvd al mag wisselen. Dom ook van me dat ik dat nog niet had geprobeerd met de hoge kwaliteit's dvd's, ik had dat wel toevallig gedaan met de slechte dvd's. Maargoed, Bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
Gast angel_creek

>.<

Nog echt ook. Raar, want op de swap magic site staat dat je in het eerste menu de dvd al mag wisselen. Dom ook van me dat ik dat nog niet had geprobeerd met de hoge kwaliteit's dvd's, ik had dat wel toevallig gedaan met de slechte dvd's. Maargoed, Bedankt :)

'Waar heb je swapmagic vandaan? Ik heb zelf een swapcard alleen kwam er later achter dat je swapmagic nodig hebt :S
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Volgens mij mag ik hier geen reclame maken dus ik PM het wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...