Gabjoy Geplaatst Mei 26, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 26, 2010 Mijn cardreader (ingebouwd) werkt niet meer. Wie kan me helpen? Ik heb hem gisteren nog gebruikt. Soms wordt deze bij het verwijderen van hardware weleens uitgeschakeld, maar na opnieuw opstarten doet hij het dan weer. Nu echter niet. Ook als ik de camera op de pc aansluit krijg ik niet "Map openen" vreemd. Jolanda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Maartenn Geplaatst Mei 27, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Mei 27, 2010 Update je driver even? Gewoon naar de site van de fabrikant van je pc gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Gast angel_creek Geplaatst Mei 28, 2010 Delen Geplaatst Mei 28, 2010 Mijn cardreader (ingebouwd) werkt niet meer. Wie kan me helpen? Ik heb hem gisteren nog gebruikt. Soms wordt deze bij het verwijderen van hardware weleens uitgeschakeld, maar na opnieuw opstarten doet hij het dan weer. Nu echter niet. Ook als ik de camera op de pc aansluit krijg ik niet "Map openen" vreemd. Jolanda Als je je camera aansluit staat hij dan wel bij Deze Computer? Want ik krijg hier op W7 ook geen Map Openen meer opeens :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie