BIGenough Geplaatst Mei 26, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 26, 2010 Hoi, Ik heb iStopmotion gedownload maar kan nergens de license key vinden nou vroeg ik me af of er mensen zijn, die hem wel weten of mensen die een programma weten die hetzelfde kan alvast heel erg bedankt =D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
VXL Geplaatst Mei 26, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 26, 2010 Om je toch maar even te helpen, ik zal voor je zoeken naar het programma of een license key. Als ik niks kan vinden zal ik hem zelf even downloaden op mijn macbook pro en zal ik kijken wat de mogelijkheden zijn, met betrekking tot licentie enzo. Owja, kan je me vertellen waar je hem gedownload hebt... VXL. Post samenvoeging: mei 26, 2010, 16:10:08 Ik heb even iStopmotion binnengehaald van het usenet. En bij het binnengehaalde pakket zat een license key. Ik zal hem je via pm sturen, want voor zover ik weet mogen dit soort dingen niet op het forum geplaatst worden. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie