Spring naar bijdragen

computer stil modus?? downloaden met utorrent

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  58
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey,

ik heb utorrent, soms download ik grote bestanden, dat gaat 1-2 dagen duren.

is er een mogelijkheid om de computer stiller wordt ofzoiets tijdens het downloaden?

vooral voor  's Nachts wanneer je gaat slapen, en je computer zit naast je bed :S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 58
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Je kan met speedfan er voor zorgen dat je fan minder lawaai maakt. Ik heb zelf geen ervaring met het programma dus daar kan ik je niet mee helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Inderdaad speedfan even proberen, gebruik ik bij m'n desktop pc ook. Zie hier: http://www.filehippo.com/download_speedfan/

Bij het opstarten worden vanzelf een aantal ventilatoren in je pc herkend. Door de snelheden wat lager te zetten wordt het geluid minder. Even testen welke, bij mijn desktop wordt het geluid vooral door 1 ven veroorzaakt, dus hoef alleen die wat terug te schroeven. Let er wel op dat je zet niet te laag/ uit zet want oververhitting wil je ook niet hebben.

Verder wijst het programma redelijk voor zich, maar als je nog vragen hebt zie ik het wel weer hier ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 27

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...