Repentance Geplaatst Mei 23, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 23, 2010 Hallo,Ik ben van plan om dit jaar op vakantie te gaan naar Frankrijk en Spanje maar ik heb een 4-5 jaar oude navigatie systeem van Packard Bell, de GPS 400 met Destinator V5.5.0.85 erop.In 4-5 jaar tijd zijn er heel wat wegen veranderd en mijn navigatie systeem weet dat niet, omdat hij nog steeds de oude kaarten gebruikt van 4-5 jaar geleden.Dus ik wil vragen of iemand mij kan help om de (aller) nieuwste versie kaarten voor Europa te krijgen. Als ze niet gratis te krijgen zijn dan is een nieuwe kaart kopen ook geen probleem.De versies die achter mijn kaarten staan dat zijn 2005.Q3.3xxxIk hoop dat iemand mij kan helpen.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Repentance Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Gast angel_creek Geplaatst Mei 24, 2010 Delen Geplaatst Mei 24, 2010 Bekijk dit is? http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=instr_hawk_firmwareflashπ=platform_hawk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Repentance Geplaatst Mei 24, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 24, 2010 Bedankt voor je antwoord, maar dat is om de firmware te updaten.Ik zoek eigenlijk hoe je nieuwe kaarten erop kan zetten want ik kreeg standaard kaarten van 2005 en het is nu 2010, dus er zijn al heel wat wegen aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Gast angel_creek Geplaatst Mei 24, 2010 Delen Geplaatst Mei 24, 2010 Bedankt voor je antwoord, maar dat is om de firmware te updaten. Ik zoek eigenlijk hoe je nieuwe kaarten erop kan zetten want ik kreeg standaard kaarten van 2005 en het is nu 2010, dus er zijn al heel wat wegen aangepast. Firmware updaten is al een heel stuk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Repentance Geplaatst Mei 24, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 24, 2010 Maar er staan helemaal geen nieuwe firmwares op de PB site. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie