Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 21, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 21, 2010 In het derde kwartaal van 2010 moeten de eerste apparaten uitgerust met Google TV op de markt verschijnen. Deze apparaten moeten internet en televisie gaan combineren. De browser Google Chrome in combinatie met Google TV moet ervoor gaan zorgen dat gebruikers websites kunnen raadplegen op hun tv en gemakkelijk kunnen switchen tussen televisie en internet. Aanleiding “Op internet kunnen gebruikers heel gemakkelijk interessante content vinden en raadplegen. Het mist alleen de kwaliteit en gebruikerservaring die televisie wel kan biedenâ€, aldus Salahuddin Choudhary, product manager bij Google TV. “Televisie is een geweldig en populair medium, het miste alleen nog de toegang tot internet. Gebruikers kunnen met Google TV al hun favoriete zenders bekijken, maar hebben ook toegang tot websites, video’s, foto’s en muziek.†Gebruik Het gebruik van televisie zal bij Google TV ook iets veranderen. Gebruikers kunnen bijvoorbeeld door middel van zoekopdrachten door televisiekanalen zappen. In een video laat het bedrijf verder zien hoe gebruikers het platform kunnen raadplegen. Google heeft bij de presentatie van Google TV ontwikkelaars ook uitgedaagd om speciale applicaties te ontwikkelen voor het nieuwe platform. Sony en Logitech Door de samenwerking met Sony en Logitech kan Google TV ook daadwerkelijk in hardware zoals Bravia-televisies en Blu-ray spelers worden aangeboden. De eerste hardware met Google TV zal deze herfst in de verkoop gaan. Consumenten kunnen ook een settopbox aanschaffen en deze aansluiten op hun huidige televisietoestel. Google TV zal gebruik maken van de software Android die Google ook gebruikt voor de smartphones van het bedrijf. Lijkt me echt een geweldig systeem! Het idee is weer briljant van google, dit zal vast werken. Ik neem nu ook alles op en kijk de uitzendingen via uitzending gemist etc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
stefjuh Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Dus je kunt gewoon uitzending gemist raadplegen, das is echt vet handig. O0 gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Gast angel_creek Geplaatst Mei 22, 2010 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Wij kunnen al uitzending gemist + rtl gemist raad plegen, hyves maar dat gebruik ik toch niet :s Zelfs een TV gids van alle kanalen xD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Ziet er wel vet uit maar ben nu al zo ver op zich kan nu al wat ik graag wil al heeft google wat extra aanvullingen. Moeten nog uit gaan kijken dat google straks niet alleen heerser wordt zoals Microsoft in de begin jaren.. Ze hebben nu ook al tv, telefoons, webbrowsers, OS komt eraan. Maar ach als het werkt, Google Rules ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Zombymario Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Leuk, misschien heb je dan eindelijk alle "natuur-kanalen" binnen handbereik. Lijkt me wel duur overigens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast angel_creek Geplaatst Mei 22, 2010 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Hopelijk is het internet niet zo als op een mobiele telefoon. Maar gewoon net zoals op je computer! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Ik vraag me af wat voor muis of toetsenbord moet je gaan gebruiken? Of krijg je een afstandsbediening? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Pctje Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 Kijk hier hou ik nou van Want de kwaliteit op je pc is af en toe echt crap >.< Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Jeroen Geplaatst Mei 22, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 22, 2010 In principe bouwen ze dus gewoon een simpele computer in je tv, philips heeft ook al zo'n internet OS in hun TV's zitten. Maar dit ziet er inderdaad goed uit, maar op de Nederlandse TV hoef je niet veel te zoeken naar programma's. Wij hebben rond de 60 kanalen waarvan je er meestal maar 5 kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 23, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 23, 2010 Ik heb nu een HTPC (mediacenter) aan me TV hangen. Met windows 7 en de Mediacenter shell. Ik doe dus al wat google aangeeft maar de opzet van een mediacenter is voor de gemiddelde thuis gebruiker te lastig. De moet de buren eens zien hier...die zijn verbaast over de functies. Hiermee kan het makkelijker in huis worden gehaalt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Rikkert. Geplaatst Mei 23, 2010 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 23, 2010 Lijkt me wel vet. Nu mijn vader overhalen of ie deze gaat kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie