_alina_- Geplaatst Mei 21, 2010 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 21, 2010 Halloooo =] Ik heb ooit een keer een film op tv gezien en dat ging over een vrouw die was dan brandweervrouw en hielp dan nog in een restaurant (dat weet ik niet zeker) in ut begin dan moet ze uit een brandend gebouw komen ofzo dat is dan in scene gezet. en dat overleeft ze nog maar net. en daarna word ze 'gestalkt' en ze is misschien ook net in een nieuw huis komen wonen of ze heeft nieuwe buren ofzo (dat weet ik ook niet zeker) Hoe heet deze film =0? Alvast bedankt =] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
bjornty Geplaatst Juni 8, 2010 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 8, 2010 lekker duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie